Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Dropship

Inlägg 1 av 2

2011-12-15, kl 15:36

RAT

RAT

Inlägg: 20

Dropship

Hej
Jag har scannat forummet lite innan jag skriver, kan ha missat nåt inlägg, men jag funderar på att få igång dropship med handväskor och plånböcker och skulle gärna vilja ha tips från någon som kan det här med dropship. Gärna nån som håller på med det.
Jag skulle vilja smyg starta med detta då jag har en fast tjänst i grunden. Som jag förstår det så behöver man inte från början en "flådig" e-butik utan kan starta på platser som e-bay eller tradera mm.

Tar gladeligen emot tips.

Jag har alltid varit lite av en arbetsnarkoman med massor av extrajobb. Men extrajobbs marknaden har svalnat och då vill jag göra detta. Och visa att man kan göra nåt från grunden med så gott som noll startkapital.
För att kunna finansiera en annan ide jag har som jag inte sett någonstans. Kan bli spännande. Det som har varigt hittills är väl att man inte vågat starta firma pga allt byråkratiskt och att "alla" säger hur jobbigt det är med bokföring mm.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2011-12-17, kl 21:59

RAT

RAT

Inlägg: 20

Ingen som har några tips mm??

Inläggets betyg
Svara Svara med citat