Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Affärspartner inom programmering och webb sökes!

Inlägg 1 av 3

2011-10-04, kl 21:25

tompa

tompa

Inlägg: 1

Affärspartner inom programmering och webb sökes!

Hej !

Vi är idag två anställda som jobbat i samma sektor i många år. Med en god kunskap inom den branch vi idag befinner oss i har vi utvecklat och kommit på en bra affärsidé som vi tror kan generera en del pengar.

Vi har redan kommit en bit på vägen men den nuvarande programmeraren som gjort halva jobbet åt oss har inte längre tiden som krävs för att utveckla och bygga den sida vi vill ha färdig.

Är du duktig på allt som har med webb att göra, programmering, databas byggen, design så är du den man eller kvinna vi söker.

Vi är beredda att direkt skriva ett sammarbetsavtal och sätta igång företaget då webbsidan är färdigbyggd (det är här du kommer in). Din betalning består i ett delägande i företaget.

Låter detta intressant så berättar jag gärna mer om den affärsidé vi har och visar på lite siffror.

Maila till [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2011-10-05, kl 13:43

christerwallin

christerwallin

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av: tompa

Hej !

Vi är idag två anställda som jobbat i samma sektor i många år. Med en god kunskap inom den branch vi idag befinner oss i har vi utvecklat och kommit på en bra affärsidé som vi tror kan generera en del pengar.

Vi har redan kommit en bit på vägen men den nuvarande programmeraren som gjort halva jobbet åt oss har inte längre tiden som krävs för att utveckla och bygga den sida vi vill ha färdig.

Är du duktig på allt som har med webb att göra, programmering, databas byggen, design så är du den man eller kvinna vi söker.

Vi är beredda att direkt skriva ett sammarbetsavtal och sätta igång företaget då webbsidan är färdigbyggd (det är här du kommer in). Din betalning består i ett delägande i företaget.

Låter detta intressant så berättar jag gärna mer om den affärsidé vi har och visar på lite siffror.

Maila till [email protected]



Hej, låter intressant tycker jag. Jag vill gärna höra mer.
Jag har lång erfarenhet av systemutveckling och behärskar alla delar i en systemutvecklingsprocess.

Mvh,

Christer

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2012-01-15, kl 00:33

Mackelito

Mackelito

Inlägg: 13

Intressant!.. skicka gärna mer info om projektet :)

Jag jobbar idag med webbdesign och utveckling. Har tidigare drivit företaget http://www.wombatmeda.se och sitter idag som konsult på H&M. Tidigare jobbat med bland andra Posten (du kan se den nya designen här, http://www.postdanmark.dk) Eniro.se mm mm.. listan är lång ;)

Vi hörs!

/Markus

Inläggets betyg
Svara Svara med citat