Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum ABC för dig som vill starta eget

Vill DU öppna skoaffär, eller utöka?

Inlägg 1 av 4

2011-10-12, kl 19:42

bettanbeni

bettanbeni

Inlägg: 5

Vill DU öppna skoaffär, eller utöka?

Hej! Jag är en 23 åring tjej som efter noga planering och fundering, beslöt mig för att börja designa skor. Jag samarbetar med ett företag i Italien som tillverkar skorna åt mig, efter mina skisser och åt mitt varumärke.
Jag har i nuläget inte fixat allt fullt ut, jag har fortfarande pappersarbete och avtal kvar att färdigställa (alltså har jag ännu inte registrerat företaget utan är i uppstarten) men vill kolla runt efter potensiella kunder och intresse under tiden som jag färdigställer allt.

Det är exklusiva kvinno skor som är gjorda för hand av äkta material. Skorna innehar en ettiket "True Italy" som garanterar att skorna är 100% äkta ( det går att kolla upp numret på skorna). Jag har ännu inte lagt ordern för min första provkollektion, men allt i Italien är färdigt, de väntar bara på att jag lägger ordern.

Har du planer på att starta exklusivare skoaffär, eller redan har en skoaffär som du vill utveckla så hör gärna av dig för mer information.

Mvh, Elisabeth

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2012-01-14, kl 23:14

Piinky

Piinky

Inlägg: 9

Hejdär!
Jag är intresserad av att se hur dina skor ser ut! :)
jag har planer att starta en egen skoaffär i höst, ,men har inte direkt kommit på hur jag ska skaffa skor än hehe :),

tacksam för svar!
mvh, sandra

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2012-01-15, kl 14:12

bettanbeni

bettanbeni

Inlägg: 5

Hej!
Va kul att du hittade mig och är intresserad =)
Självklart kan jag maila bilder till dig och berätta mer.

Kan du skicka din mail adress till mig i privat meddelande kanske?
Så lovar jag att skicka dig mer information och bilder.

Mvh, Elisabeth

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2012-01-15, kl 19:25

Piinky

Piinky

Inlägg: 9

hej igen!
kul att du svarade :)
min mail är:

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat