Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

dreamweaver utb...

Inlägg 1 av 7

2009-06-17, kl 12:59

username

Christian
Nygren

Inlägg: 11

dreamweaver utb...

Någon som har kompetensen att kunna lära ut att bygga upp en hemsida från grunden inom Dreamweaver? vet att de finns kurser och liknande men inte beredd att betala dem pengana dem tar.Kontakta mig på [email protected]

Christian

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2009-06-17, kl 19:34

username

Sven
Liljeqvist

Inlägg: 4

Det finns kurser som är väldigt utförliga och till pungt och prick lär dig använda dreamwaver! Det är inte så svårt som du tror! på youtube kan du skriva dreamweaver så kommer det en rad olika klipp som är på 15-20 minuter långa, i olika steg, där lär du dig från grunden hur du bygger upp en hemsida, videoklippet kommer också visa vart du kan ladda hem gratis mallar för att bygga hemsidan samtidigt som "läraren" på youtube gör det. ;) man lär sig fort.[size=14]Här kan du läsa mer![/size]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2009-06-17, kl 19:36

username

Sven
Liljeqvist

Inlägg: 4

PS. glömde säga att länken som jag bifogade är till för om man startar en hemsida eller internet företag, även till för som som inte har hemsida, men det kanske är något som är intressant för dig som håller på med dreamweaver. MVH Sven

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2009-06-18, kl 08:30

username

Christian
Nygren

Inlägg: 11

OK, tack ska kolla på de.På ett sät skulle de vara bra att ha en fysisk person som kunde hjälpa mig, är du duktig inom Dreamweaver, inte intresserad av att få in lite extra kulor =) ?

Christian

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2009-06-18, kl 10:03

username

Sven
Liljeqvist

Inlägg: 4

Jo det hade inte skadat få in lite extra pengar men jag är inte så bra som du tror, har bara följt de kurserna på youtube och lärt mig. Hade varit fel om jag tog betalt för det. Tack iaf..

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2009-06-18, kl 13:54

and

and

Inlägg: 155

Det fins en sida som heter www.supportdata.net. Där har jag lärt mig programmering, men jag kan inte svara för dreamweaver, eftersom jag lärt mig DW vis "vanliga" kurser.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2009-06-18, kl 22:18

Antoine

Antoine

Moderator

Inlägg: 40

Tjenare Christian, jag skulle vilja avråda dig från att basera din hemsida på dreamweaver's (WYSIYG) editor. Det blir sällan bra och blir svårt att ändra när du sedan kommer tillbaka någon månad senare. Jag föreslår att du köper en bok från www.apress.com Viserligen är dessa böcker på engelska men de är många gånger bättre än de flesta svenska böcker som jag läst.http://www.apress.com/book/view/1590597478

Jag är en av administratörerna av denna hemsida men står främst för utveckling av nya funktioner. Så om det är något du undrar eller saknar ett par funktioner släng iväg ett meddelande till mig

Inläggets betyg
Svara Svara med citat