Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Affärsidéer

Har kapital men ingen affärsidé

Inlägg 11 av 16

2011-11-07, kl 11:30

kurt49ras19

kurt49ras19

Inlägg: 1

Hej
Läste att du skall sälja nanobehandling för bilar, efter som jag hållar på med bilar, även poleringar så är jag intresserat av att få veta mera om produkterna, gärna med prisar.
har du prochyra angående dom olika produkter vora det jätte bra, har provat olika poleringsmeddel men inte riktigt nöjd med det, så jag är öppen för nya produkter.
Du kan nå mig på min privata E-post. [email protected]
Vänligen
Kurt

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 16

2011-11-13, kl 11:42

Hazrat

Hazrat

Inlägg: 39

Hej Rikard.
Jag har tre intressanta idéer en av de färdig till prototyptillverkning och patentansökan, två andra behöver testas i små skala med lite resurser. Du kan vara med från början med alla tre idéer och vara del-, patent- och företagsägare. Jag är redo att dela med mig mina idéer för dina insatser. Hör av dig om du är intresserad. Vi kan träffas och prata om våra affärer mellan fyra ögon. Jag bor i Norrköping.

MVH Hazrat

Nyfiken konsult och kreativ skapare av olika konstruktioner, t.ex., Tränings- och massagemaskiner, ljuskrona, finurliga prylar mm.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 16

2012-01-15, kl 00:25

Mackelito

Mackelito

Inlägg: 13

Hojta till om du vill investera i http://www.mittyrke.se ;)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 16

2012-01-27, kl 11:04

Dsven

Dsven

Inlägg: 9

Hej, jag är lite intresserad av "fortsättningen" hur gick det, hitta du någon bra id, Rikard? Var ide´n härifrån?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 15 av 16

2012-02-01, kl 18:06

Morena

Morena

Inlägg: 15

Hej på er.

Jag har redan börjat med min affärsidé. Det handlar om ett pensionat utomlands (Sydamerika, Chile). Y den vackra naturen, kommer jag att ha ett pensionat samt en "language school". Där skall man bara njuta av det goda livet, lära sig spanska och åka omkring i "la ruta del vino" (vinets vägen". Det skulle också byggas en restaurang (internationell). Jag har redan mark att bygga pensionatet och man skulle behöva ungefär 500.000 sk.för att bygga det, men jag saknar en partner som kan satsa på detta projekt. Marken är ungefär (lite mer) 10.000 mt2.

Hör av er om ni är intresserad.

Mvh.

Alida

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 16 av 16

2012-02-03, kl 09:51

Dsven

Dsven

Inlägg: 9

Låter som en super trevlig idé, tyvärr har jag inte kapitalet att hjälpa dig med. Men lycka till!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 2

1 2