Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Import kläder, skor, mp3, mm

Inlägg 1 av 4

2005-07-26, kl 00:18

username

Adnan
Okic

Inlägg: 6

Import kläder, skor, mp3, mm

Hej på er alla!

Det verkar som att dom flesta HÄR bara snackar och lovar mycket men inget av det verkställs.

Jag har letat nu efter nån som importerar kläder, skor, mp3, mm men ingen verkar kunna göra det.
Jag hade gjort det själv men har inte tid pga jobbet.

Finns det nån som verkligen gör det var vänlig kontakta mig. Vi kan göra affärer redan nästa dag. Det som är brådskande så är det skor. Adidas, nike, puma, and1 mm.

Nån som har skor att sälja och som kan i framtiden importera stora mängder kontakta mig på [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-08-10, kl 19:01

username

Kent

Inlägg: 204

Hej!
Jag kan hjälpa dej med hemelektroniken. Har grejorna hemma på max 14 dagar.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-09-04, kl 18:28

username

Erdal
Gulsen

Inlägg: 18

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej på er alla!

Det verkar som att dom flesta HÄR bara snackar och lovar mycket men inget av det verkställs.

Jag har letat nu efter nån som importerar kläder, skor, mp3, mm men ingen verkar kunna göra det.
Jag hade gjort det själv men har inte tid pga jobbet.

Finns det nån som verkligen gör det var vänlig kontakta mig. Vi kan göra affärer redan nästa dag. Det som är brådskande så är det skor. Adidas, nike, puma, and1 mm.

Nån som har skor att sälja och som kan i framtiden importera stora mängder kontakta mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2012-02-03, kl 11:41

pefen

pefen

Inlägg: 4

Hej.
Kan produkter från Mexico vara intressant?

mvh
per Forsberg.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat