Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Utvecklare söker: En webbyrå, designer eller PL

Inlägg 1 av 1

2012-02-17, kl 13:39

peterwesterlund

peterwesterlund

Inlägg: 15

Utvecklare söker: En webbyrå, designer eller PL

Hej!

Jag älskar att programmera för webben. Har sysslat med det sedan jag var 13 år och efter gymnasiet startade jag min egna firma för att tjäna lite extrapengar på min stora hobby.

Men jag har saknat en samarbetspartner väldigt mycket. Jag är själv obekväm med att ringa kunder och åka på möten och att hålla i den biten. I alla fall på helt egen fot.

Så nu prövar jag med en annonsering av partner, jag har tre olika förslag:

Alternativ 1: En webbyrå som behöver extra hjälp och tycker det är okej att jag jobbar på egen plats.

Alternativ 2: En webbdesigner, så vi kan dela upp arbetet med webbsidan. Jag sköter funktion och du sköter design. Helst att du inte har några problem med att hålla kontakt med kunden också.

Alternativ 3: En projektledare som vill ta hand om kundrelationer, åka på möte till kunden och diskutera hur dom vill ha sin hemsida m.m.

Vi måste inte bo nära varandra, jag jobbar gärna på egen plats och håller gott mail-flöde. Bra att veta är också att jag programmerar främst i PHP + MySQL.

Hör av er nu!

Intresserad av all tänkbar samarbete. PM:a mig

Svara Svara med citat