Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Bolla idéer

Inlägg 1 av 3

2012-02-07, kl 23:23

ViktorE

ViktorE

Inlägg: 5

Bolla idéer

Hej

Jag är en kille på 21 år som nyss flyttat till Stockholm för att plugga. Jag har varit intresserad av att driva företag de senaste 3-4 åren så därför valde jag att flytta 100 mil för att börja min utbildning som handlar om just att driva företag.

Jag har en del plugg i skolan men jag är ändå intresserad av att starta ett företag på sidan om då det finns tid till det också, det är självklart inget större företag jag tänkte starta just nu utan ett som går att kombinera med skola.

Bedriva webbshop är något jag har velat prova på ett tag, men jag har även en del andra idéer.

Jag är väldigt intresserad av att ha någon att bolla lite idéer med och kanske starta upp ett företag tillsammans, gärna i Stockholm.

Hör gärna av er!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2012-02-19, kl 20:03

BjörnJ

BjörnJ

Inlägg: 2

Hej.
Kille 24 år just nu bosatt i STHLM.
Tar examen från en YH utbildning i Västerås i maj och gör min sista praktikperiod i STHLM på ett vinimportföretag.

Livet efter examen är just nu blankt.
Men det är helt klart något eget som gäller i framtiden.
Precis som du tänkt på webbshop, men har även lite andra idér.
Visst kapital finns att investera i nya projekt.

Hör gärna av dig.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2012-02-26, kl 21:59

annali

annali

Inlägg: 5

Hej!
Jag marknadsför ett företag med unika produkter och letar personer som vill start upp något eget. Vet inte om det är något för dig eller om du kvalificerar, men hör av dig om du vill veta mer.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat