Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Företag som syr kläder o trycker screentryck

Inlägg 1 av 3

2012-02-21, kl 19:49

KarinP

KarinP

Inlägg: 1

Företag som syr kläder o trycker screentryck

Hej!

Letar efter ett företag som syr upp kläder efter egna önskemål. Företaget bör inte ligga för långt från Sverige då snabba leveranser är viktigt. Vi vill kunna köpa in mindre volymer utan att det blir skyhöga priser.

Vi vill även trycka på kläderna med screenprintmetoden. Vi har hört att det är billigare att trycka utomlands och funderar därför på detta alternativ. Det behöver inte vara samma företag som syr och trycker men de bör i så fall ligga nära varandra för att minska onödiga transporter.

Eftersom vi inte kan så mycket inom detta område vill vi gärna ha råd och tips på vilka vi skulle kunna vända oss till.

MVH

Isabelle och Karin

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2012-02-27, kl 21:00

a.zaabat

a.zaabat

Inlägg: 6

Hej!

Jag äger en mindre klädfabrik i Tangier/Marocko. Har även kontakt med ett stort spanskt företag nära mig som håller på med screentryck. Hör gärna av er om ni är intresserade så kan vi prata vidare.

Hälsningar

Ahlam Zaabat
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2012-03-14, kl 21:34

shahin

shahin

Inlägg: 19

Hej!
Jag heter Shahin Akter och bor i Umeå, Sverige. Jag är en Kommun anställd och sidan om jobbar som företrädare för en kläd fabrik i Bangladesh. Företaget heter Spark Stitch Limited. Här kommer lite info om företaget.

SSL - Ett företag som tillverkar kvalité kläder och textil Vi började arbeta f.o.m 2006. Vi är entusiastiska att etablera ett omfattande affärsrelation med era goda organisation med vår förväntan, tjänster av hög kvalitet och leveranstid. Vi exporterar olika typer av Ytterkläder plagg samt underkläder, hemtextil och tyg i USA, Europa och Australien.

Ni kan hitta mer info på http://www.sparkstitchltd.com

Tveka inte att kontakta mig vid intresse.

Mina uppgifter är följande:

Shahin Akter
E post: [email protected]
Mob: +46 76 233 22 02
Adress: Gnejsvägen 13
907 40 , Umeå
Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat