Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Söker jobb!

Inlägg 1 av 5

2012-02-28, kl 21:43

MarcusFors

MarcusFors

Inlägg: 4

Söker jobb!

Jag tänkte faktiskt inte skriva så mycket kring mig som person eller vad jag gör. Jag har en väldigt bra och trevlig presentation kring mig på min profil.

Jag är enbart här för söka jobb inom det svenska näringslivet och vill därför testa alla vingar som går och varför inte prova med denna sida där mängder med företagare har möjligheten till bra arbetskraft. Jag är inte arbetslös men är däremot student och kommer söka in till media och kommunikationsprogrammet till hösten som kommer.

Om någon skulle vilja ta sig an en affärsdriven, social och öppen herre på 28 vårar är ni välkomna att besöka min profilsida för en längre beskrivning. Obs! Bild är påväg, jag registrerade (iskrivande stund) för enbart några minuter sen.

Jag är flexibel för oavsett avstånd men är i dagsläget bosatt i Örebro.

Med vänliga hälsningar,

Marcus Fors.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2012-02-28, kl 22:08

annali

annali

Inlägg: 5

Är det rätt tid i ditt liv just nu att se på en affärsmöjlighet som kan ge dig en seriös återkommande inkomst? Möjlighet att arbeta hemifrån. Heltid eller deltid. Jag söker nya businesspartners/distributörer i hela Sverige och resten av Europa. Hör av dig till [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2012-02-28, kl 22:27

MarcusFors

MarcusFors

Inlägg: 4

Hej Anna!

Om du har möjlighet så skicka gärna information om vad tanken är kring min funktion kring uppdraget. Jag är idel öra om vad du har att erbjuda men vill också betona att det är jobb jag söker.

Annars maila mig på: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2012-03-19, kl 16:18

MatsGoldberg

MatsGoldberg

Inlägg: 3

Hej Marcus,
Jag hittade ingen mer info om dig på din profil annat än en länk till din FB. Tänk på att alla dessa länkar speglar vem du är. Vad letar du efter och vad vill du absolut inte jobba med? Om jag var dig skulle jag gå in på LinkedIn och leta på rekryterare/headhunters i Örebro och kontakta dessa för att hjälpa dig i din jakt på jobb.
Profilera dig gärna och stå ut ur mängden. Hemligheten är att söka de dolda jobben och de jobb som DU VILL HA. Inte de jobb som är lediga...

Lycka till!

Entrepreneur and Outsourcing junkie!
www.matsgoldberg.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2012-04-18, kl 16:00

MarcusFors

MarcusFors

Inlägg: 4

Hej Mats,

Du ska ha mycket tack för ditt inlägg, jag ska ta till mig av det du skriver och ska kolla upp LinkedIn. Om du har möjlighet så kan jag maila över ett personligt brev med CV för en granskning? Under tiden ska jag besöka sidan du rekommenderade.

MVH/ Marcus Fors.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat