Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Driven entrepreneöriell civilekonom söker kompisar

Inlägg 1 av 1

2012-03-12, kl 12:22

handreasson

handreasson

Inlägg: 10

Driven entrepreneöriell civilekonom söker kompisar

Hej på dig,
Jag heter Henric och är snart en utexaminerad civilekonom från Linköpings universitet. Jag är med tre ord: driven, entreprenöriell och kreativ prick som letar nya möjligheter.

Jag brinner för att hjälpa andra såsom att hitta ett behov hos konsumenter/företag och hitta lösningen till just detta. För mig är ingenting omöjligt. Entreprenörskap är mycket viktigt i mitt liv, dels att det är en stor del då jag under hösten 2010 startade upp en entreprenörskapsförening vid linköpings universitet kallat FENA LiU. (Läs mer på www.fena.nu)

Jag har under snart fyra år (tar examen 2012-06-05) skapat mig en djupare förståelse för ekonomistyrning och entreprenörskap som är fördjupningen på min studieinriktning företagsekonomi. Har även grundläggande kunskaper inom redovisning, nationalekonomi, marknadsföring samt juridik vilket jag läst kurser inom. Även stort datorintresse vid sidan om studierna har det blivit.

Jag letar just nu efter nya bästa kompisar som är drivna, entreprenöriella och inte minst kreativa som förstår mitt språk och mina tankar vad gäller affärsidéer och viljan att förändra och hjälpa andra - Alltså just dig!

Utifrån våra drivkrafter, personliga kunskaper kan vi brainstorma fram nya roliga och spännande projekt som kan leda till att ett företag startar.

Vill du bli min bästa kompis är det bara att höra av dig och berätta lite kort vem du är och vad vi skulle kunna göra tillsammans.

Observera att jag med detta inlägg inte har en affärsidé att dela med dig eller andra just nu, utan syftet är att hitta ett team som har viljan att hitta något tillsammans som vi brinner för.

Ha det gött där ute, och vill du läsa mer om mig kan du göra det på www.henricandreasson.se

Hälsningar
Henric

MBA Entrepreneur & Inspirer
Economics & Management

+46 (0)70 302 25 61
Skype: henric.andreasson
www.henricandreasson.se

Svara Svara med citat