Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Intresserad av att byta blogginlägg eller länkar?

Inlägg 1 av 2

2012-03-12, kl 20:44

Markspixel

Markspixel

Inlägg: 31

Intresserad av att byta blogginlägg eller länkar?

Jag har flera hemsidor som har blogg och som jag gärna byter länkar med om någon är intresserad. Blogg inlägg och länkar skapar mer publicitet och ofta mer trafik till hemsidan/produkten som det skrivs om eller länkas till. Länkar ger också högra ranking på google, speciellt om länken är från en relevant sida.

Mina blogg:


BilligaApan.se - Detta är sidan jag verkligen vill marknadsföra, jag skriver på detta blogg tillsammans med delägaren David. Vi rankar bra på flera relevanta söktermer på google som till exempel "3 meter hdmi" och vill då skriva om relevanta saker som ljud, video, och datorer. Jag är öppen till förslag.

MarkusTenghamn.com - mitt eget blogg, jag bloggar på svenska och skriver om mina intressen, mycket om webbutveckling och liknande. På engelska.

MarkusTenghamn.se - Samma som MarkusTenghamn.com men på svenska.

Markspixel.com - Mitt amerikanska företag, bloggar en del där, på engelska.

Markspixel.se - Samma som Markspixel.com men svenska.

Länkning och bloggbyte behöver inte vara direkt mellan sida till sida. Till exempel om någon vill skriva ett blogginlägg om Billiga Apan så kan jag skriva ett blogg inlägg på Markspixel.se. Länk mot blogginlägg kan också gå.

Kontakta mig gärna här på StartaEget eller via email markus @ billigaapan.se

Mvh,
Markus

Webbdesign och Webbhotell - Markspixel.se
Billigt Ljud och Video Tillbehör - Billigaapan.se

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2012-06-27, kl 12:07

PNE

PNE

Inlägg: 3

Hej! Håller absolut med, du borde lägga till dina länkar på http://www.whaam.com/ som är en grym delningsajt, där kan du säkert hitta fler personer att dela med också =)

Lycka till!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat