Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Fabrik/tillverkare inom EU

Inlägg 1 av 3

2012-03-18, kl 09:39

HorseBusiness

HorseBusiness

Inlägg: 2

Fabrik/tillverkare inom EU

Jag söker en fabrik inom EU, som antingen redan tillverkar hästutrustning (täcken & schabrak) eller som är beredda att göra det. Jag siktar på ett långvarit samarbete med denna fabriken!

Det är nya hästtäcken som idag inte finns på marknaden och dessa täcken är egendesignade. Täckena måste genomgå en testperiod på två månader innan "massproduktionen" kan börja och jag behöver därför prototyper, just för att se så material och funktion är den samma som på pappret.

Jag ser helst att det är samma fabrik som gör prototyperna, så vi har ett samarbete redan från grunden, dessutom är det lättare med materail och kommunikation om allting börjar och slutar på ett och samma ställe!

Denna täckesproduktion är planerad att fortsätta under många, många år och det är därför ingen enstaka produktion/få antal täcken jag vill tillverka, utan flertlet.

Alltså..
En fabrik inom EU som kan sy upp mina hästtäcken och är villiga att ha ett långvarigt samarbete. Plus i kanten och dem ritar upp mönster utefter de ritningar och anvisningar jag redan gjort.

Maila horsebusiness(at)hotmail.se
OBS! Ersätt (at) med @, skrev så för att undvika spam.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2012-04-02, kl 06:48

Spedition

Spedition

Inlägg: 11

Hej!
Drog iväg ett mejl till dig! :)
Ha det gott!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2012-04-11, kl 12:58

username

Vaida
Gudaityte

Inlägg: 12

jag har också skickat dig ett mail!
Hälsningar Vaida

Inläggets betyg
Svara Svara med citat