Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Tillverkning av klänningar

Inlägg 1 av 3

2012-04-04, kl 15:36

Anan

Anan

Inlägg: 4

Tillverkning av klänningar

Hej,

Jag behöver hjälp, råd och dåd från någon som vet eller som varit i samma situation som jag är i. Jag vill få uppsytt ett mindre antal klänningar ca 25 st i egen design. Jag söker därför efter en mindre fabrik eller ett skrädderi utomlands för billig produktion. Har du erfarenhet av detta och vill hjälpa till så hör gärna av dig. Jag vill slippa gå genom egenter utan vill ha en direkt kontakt med företaget.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2012-04-05, kl 10:35

username

Vaida
Gudaityte

Inlägg: 12

Hej!
jag har via denna sida hjälpt en person med en ''sykontakt'' i Litauen, vi har sytt upp provplagget, och han designar eget tyg. Det finns många fabriker/skrädderier i Litauen, som skulle kunna vara aktuella. Vill du disskutera vidare, maila mig på [email protected]

Hälsningar Vaida

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2012-05-02, kl 09:39

fredrikgronkvist

fredrikgronkvist

Inlägg: 18

Hej,

Vi jobbar inte med klänningar och textil är inte mitt bästa område - men det finns en hel del i Suzhou och utifrån en order som gick till Tyskland hade de ganska små krav på kvantitet på beställningar (10 plagg och uppåt) - så kolla med leverantörer som finns i Suzhou, Kina

Fredrik Grönkvist, ScandinAsian.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat