Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

App programmeringsprojekt

Inlägg 1 av 3

2012-04-06, kl 18:28

Lightup

Lightup

Inlägg: 6

App programmeringsprojekt

Jag har ett företag i Sverige och ett i Indien. Jag har möjlighet att anställa duktiga programmerare i Indien. Jag har redan kontor och anställda som jobbar med andra projekt i Indien. Men jag skulle vilja hitta någon att samarbeta med här i Sverige för att sälja in App projekt till företag. Vi kan producera väldigt billigt och jag har redan programmerare som är intresserade att jobba för mig (vi klarar både Iphone och android plattformarna).

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2012-04-08, kl 11:28

niklase

niklase

Inlägg: 191

Hej, Skicka mig gärna lite mera information... har du några referenser sen tidigare? priser på ett ungefär, kommer fakturering ske till ditt företag i Sverige eller Indien?

Mvh Niklas

Behöver du en egen hemsida eller webbshop?
https://wpcms.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2012-04-08, kl 12:52

Lightup

Lightup

Inlägg: 6

Hej Niklas.
Eftersom den här affärsidèn är ny så har jag inga referenser.
Jag skulle hjälpa ett företag i Sverige att starta upp i Bangalor i Indien.
Då insåg jag vilka enorma möjligheter jag och mina indiska kompanjoner har.
Jag kan fakturera från Sverige eller Indien.
Vi kan producera med Indiska priser typ 100kr i timmen och uppåt det beror på antalet timmar i månaden och vilken typ av expertis som behövs. En av mina kompanjoner bygger forskarlag åt Pfizer och kan bygga upp vilken typ av fungerande team som helst. Han är bla programmerare.
Vänliga hälsningar
Mats

Inläggets betyg
Svara Svara med citat