Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Starta bokförlag -söker kompanjon

Inlägg 1 av 1

2012-04-15, kl 11:04

ingenspeciell

ingenspeciell

Inlägg: 3

Starta bokförlag -söker kompanjon

Jag har vissa planer på att starta upp ett bokförlag med en som jag tycker spännande författarkrets som klienter ( om den också är ekonomiskt givande får vi ju se ).

Vi ska inte konkurrera med dagens förlagsmarknad, ialla fall inte med den svenska, vet inte hur det ser ut internationellt ifall vi ger oss in där.

Jag söker i första hand någon som kan skapa websidor, och som gärna är hyggligt kunnig vad gäller det rent grafiska arbetet i allmännhet. Sekundära kompetenser som kan vara ett + innefattar bl.a. erfarenhet inom förlagsbranschen, översättar/ språkkunskaper, allmän kännedom om företagsekonomi, juridik, revision, marknadsföring ( men huvudsaken är att du kan skapa websidor och har ett grafiskt sinne. Det räcker gott. Resten av kompetenserna är endast intressanta om du behöver extra arbete och/ eller är intresserad av att bli delägare. ). Exakt hur vårt samarbete blir att se ut får vi diskutera.

Svara Svara med citat