Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Affärsidé söker partner / investerare

Inlägg 1 av 5

2012-04-04, kl 22:54

fishneet

fishneet

Inlägg: 8

Affärsidé söker partner / investerare

Hej!

Jag är en person som i några år gått o planerat mitt första företag och har nu kommit fram till vad jag tycker är absolut rätt idé.

Affärsidén är baserad på att sälja produkter på nätet som inköpt kostat 18:- ink frakt och gått iväg för 129 ink frakt. Vi har under den senaste veckan enbart annonserat svagt för intressekoll och haft 1944 besökare varav 73 ordrar och gjort en vinst på över 220% drygt efter moms . Min ekonomi är personligen inte stor nog att få in alla produkter för att snabbt kunna leverera iväg dessa till kunderna och inte ställa krav på att dem skall vänta i upp till 7 arbetsdagar. Intresset stiger för var dag som går och sista dagen har varken den minsta annons eller annonsering gjorts eller funnits ute och ändå har 200 besökare kommit varav 18 beställt varor.

Söker en person med tidigare erfarenhet ifrån företagande och helst ifrån just webshop/ebutik. Du skall vara villig att överens med mig investera en viss summa emot den % vi båda kommer överens om. Jag ägnar 10 - 12 timmar på datorn / dag och kommer använda detta till endast marknadsförning och att vara som service för kunderna

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2012-04-06, kl 01:21

Michaelg

Michaelg

Inlägg: 5

Hej,

hör av dig till mig och berätta vad det är för produkter du jobbar med!
Jobbar nämligen med ett marknadsföringsbolag och vi har hjälpt många webshop med marknadsföring och har ett även ett samarbetspartner www.nordiskehandel.se

MVh

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2012-04-10, kl 11:00

RobNor

RobNor

Inlägg: 18

Hej,

Lyssnar gärna på denna idén. Har många nya grejer på gång samtidigt som kommer hjälpa upp denna idé. Men de kommer ta någon månad innan de är klara. Som lite referens till vad jag gjort innan så finns hemsidorna:

www.pinkoholic.se Mitt egna klädmärke
www.alltirosa.se Affiliatsajt
www.favoritfärg.se Affiliatsajt
www.bonsaj.se frågesportsida med applikation till smartphones.

Har varit med och startat upp många företag och är en driven person och har ett bra kontaktnät.

Finns på telefon 070-6945997 eller mail [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2012-04-15, kl 11:14

ingenspeciell

ingenspeciell

Inlägg: 3

Hej

Jag vet inte med partner, men om du behöver en investerare så hör av dig. Jag vet inte ifall du vill avslöja specifik produkt för mig, men om du beskriver det hela på ett ungefär så kan vi ju diskutera det vidare.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2012-04-18, kl 09:08

simplyfabulous.hk

simplyfabulous.hk

Inlägg: 1

Hej,

Jag bedriver idag företag i Sverige och i Hong Kong.
Jag har många idéer som kan sättas i rullning och med rätt partner/investerare.

Kan du berätta lite om dig och vad du har tänkt dig för investering/partnerskap?

Mvh,
Johan

Inläggets betyg
Svara Svara med citat