Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Mycket tacksam för feedback

Inlägg 1 av 8

2012-04-17, kl 16:38

hhoglund

hhoglund

Inlägg: 9

Mycket tacksam för feedback

Jag skrev detta i en annan del av forumet, utan mycket respons. Hoppas att det går bättre här.

Hemskt tacksam för all feedback jag kan få om http://www.happygift.se

Design, produkter, information, priser, betalningslösningar, ...

All feedback uppskattas stort!


Ps. Kan förtydliga, som utgångspunkt för ovan, med frågan: Hade du kunnat tänka dig att köpa en present i butiken?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 8

2012-04-19, kl 12:26

Illvillja

Illvillja

Inlägg: 55

Hej hhoglund!

Jag har tagit en snabb titt på din hemsida och tycker den ser väldigt professionell ut. Designen är enkelt och det är lätt att klicka runt. Ni har även flera olika betalningslösningar så det känns väldigt enkelt att hitta någon som passar.

Nu tas hela framsidan upp av saker som andra har köpt (om jag förstår rätt) vilket jag tror är en väldigt bra idé för att ge folk inspiration och hitta något för dem. Dock finns bara en funktion för att lägga sakerna i kundkorgen, ingen information om pris. Jag tror att det kanske hade varit bra att lägga till denna information även på förstasidan för att ytterligare förenkla för era kunder.

Lycka till med er butik!

Maximerar du intäkterna i ditt företag och din affärsidé? Låt mig och mitt företag hjälpa dig att bättre utnyttja potentialen och hitta nya inkomstvägar och effektivisera dem du redan har!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 8

2012-04-19, kl 13:05

hhoglund

hhoglund

Inlägg: 9

Hej Illvillja!

Stort tack för din kommentar. Du kom in på en testversion för att se om en startsida utan priser ger bättre respons. Priserna ligger nu med.

Ha det riktigt bra!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 8

2012-04-24, kl 15:10

Rav3n

Rav3n

Inlägg: 6

Grymt bra gjort, helhet på sidan.

Det enda som du skulle kunna tänka på är att det skall vara enkelt att handla. Tex ju mindre klick eller textinmatning för att köpet skall gå igenom desstu bättre. Läste någon statistik på att det är en hög procent som inte fortsätter sitt köp pga registrering och bli kund m.m.

Du hade kunnat försöka rensa i registreringen tex. ta bort företagsuppgifter ev att man klickar på en knapp, företag? klicka här. Ta bort mobilnr.

Eventuellt kanske något annat också för att det skal bli enklare som du kan komma på.

hälsningar Robin
blog.irobin.se
Jag har twitter, http://twitter.com/irobindotse

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 8

2012-04-24, kl 18:28

hhoglund

hhoglund

Inlägg: 9

Tack för komplimangen!

Om antal klick så stämmer det bra. Bästa exemplet på få klick är nog Lensway, två klick och en del uppgifter är allt som krävs. På www.happygift.se har jag precis dragit ner det till 9 klick. Tyvärr svårt att få ner det mer med vårt system. Detsamma gäller även mobilnummer, det går tyvärr inte att ta bort i och med att det behövs för avisering av paketen.

Jag som trodde att du skulle köpa en 'Indian Summer' :)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 8

2012-04-24, kl 21:18

Rav3n

Rav3n

Inlägg: 6

Bra, men då är du helt inne på rätt väg iallafall.

Ja var inne på det men så var det ju det med klicken ;-) Hehe.

Trevlig kväll på dig!

hälsningar Robin
blog.irobin.se
Jag har twitter, http://twitter.com/irobindotse

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 8

2012-05-04, kl 09:12

hhoglund

hhoglund

Inlägg: 9

Jag har gjort några ändringar i butiken. Gå gärna in och säg vad ni tycker.

Grundfrågan är densamma: Hade du kunnat tänka dig att köpa en present i butiken?

www.happygift.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 8

2012-05-07, kl 10:20

Marknadsföraren

Marknadsföraren

Inlägg: 6

Hej!

Jag gillar den luftiga designen, att det inte finns mycket som stör samt att du har en röd (organge) tråd genom hela sidan!

En sak jag vill tipsa om är att fånga upp besökare som inte köper direkt. Gärna via ett nyhetsbrev som du sedan kan göra riktade erbjudanden till. Du kan även där dela upp företagare och privatpersoner.

Underbart att presenterna är inslagna!

Lycka till!

Hälsningar,

Jann Aleite
www.spinmedia.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat