Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Ta emot kortbetalningar direkt på hemsida?

Inlägg 1 av 3

2012-04-20, kl 14:13

Markspixel

Markspixel

Inlägg: 31

Ta emot kortbetalningar direkt på hemsida?

Jag har integrerat lösningar som PayPal och Payson tidigare där användaren skickas till deras hemsida för att genomföra betalningen.

Men jag undrar vad som krävs för att användare ska kunna betala med kort direkt på hemsidan utan att behöva skickas till en tjänst? Finns det någon som erbjuder detta? Jag är intresserad av att använda detta själv och har flera klienter som har frågat.

Mvh,
Markus

Webbdesign och Webbhotell - Markspixel.se
Billigt Ljud och Video Tillbehör - Billigaapan.se

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2012-04-20, kl 15:47

niklase

niklase

Inlägg: 191

Hej Markus,

Finns ju mängder av sådana lösningar, dock har ju många en startavgift för detta. Visa tar provision istället för att undgå startavgiften. Prova googla på kortbetalning så hittar du mängder med alternativ. Känner jag dig rätt sen innan här på forumet så förstår du nog de tekniska aspekterna på respektive leverantör.

Mvh Niklas

Behöver du en egen hemsida eller webbshop?
https://wpcms.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2012-04-20, kl 16:59

Markspixel

Markspixel

Inlägg: 31

Citat:

Ursprungligen postat av: niklase

Hej Markus,

Finns ju mängder av sådana lösningar, dock har ju många en startavgift för detta. Visa tar provision istället för att undgå startavgiften. Prova googla på kortbetalning så hittar du mängder med alternativ. Känner jag dig rätt sen innan här på forumet så förstår du nog de tekniska aspekterna på respektive leverantör.

Mvh Niklas



Tack! Jag har kanske alrig sökt på rätt sätt, har aldrig lyckats hitta något tidigare men nu lyckades jag. Om någon annan är intresserad så verkar den här listan rätt så bra. http://www.ehandel.se/kortbetalning/

Webbdesign och Webbhotell - Markspixel.se
Billigt Ljud och Video Tillbehör - Billigaapan.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat