Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Kontakt Estland/Baltikum

Inlägg 1 av 5

2012-04-26, kl 13:07

arlee

arlee

Inlägg: 6

Kontakt Estland/Baltikum

Jag har precis blivit medlem på denna sidan. Har bläddrat genom olika annonser och tänkte sätta upp en själv också. Jag har bott i Sverige för 6 år(olika städer fr Stockholm till Karlskrona) och just nu befinner mig i Estlands huvudstad Tallinn. Efter min karriär inom Marinen har jag jobbat som projekt-ledare inom IT, sysslat med marknadsföring och startat ett antal företag själv. Idag bedriver jag företaget Happy Grandma där vi sysslar med smar-tphone apps utveckling och diverse konsult uppdrag. Jag är socialt aktiv person i den Estniska samhället vilket innebär att jag har ett stort kontakts nätverk som sprider sig mellan väldigt olika industrier. Hör gärna av er, om ni har tankar kring export/import, apps utveckling, turism eller ngt helt annat.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2012-04-26, kl 21:51

Barndrom

Barndrom

Inlägg: 6

Är själv helt ny medlem (3 dagar sedan) och hade precis tänkt skriva en sökning själv. Det jag söker är en textilfabrik som kan sy upp mina barnprodukter och har haft mina tankar på just estland. Har hört att där finns många fabriker, men själv är jag inte så bra på att hitta. Kanske du kan hjälpa mig. Vet att det inte var inom din branch men kankse ändå. Gå gärna in på min hemsida www.barndrom.com
MVh
Jeanette Lundahl

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2012-04-26, kl 22:06

arlee

arlee

Inlägg: 6

Jag har kontakter inom textilindustrin. Har skickat dig privat meddelande.

Mvh,

Argo

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2012-06-16, kl 08:07

Emi

Emi

Inlägg: 1

Hej!
Om det var sp att du hade kontakter i den textila världen ät jag väldigt intresserad av någon som kan hjälpa mig i det projekt vi ska dra igång. Innefattar sömnad och produktion av, byxor, skjortor mm.

Hör gärna av dig!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2012-10-04, kl 14:34

Blunck

Blunck

Inlägg: 2

Är också intresserad av att få veta!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat