Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker företag i Norge, Sverige och Danmark

Inlägg 1 av 4

2004-12-17, kl 21:53

username

Kristoffer
Lindgren

Inlägg: 15

Söker företag i Norge, Sverige och Danmark

Jag har hittat en produkt som är väldigt unik så jag söker företag som har dokumenterad erfarenhet av marknadsföring och reklam med hjälp av bild och ljud i butiker, på mässor samt visningar på museum mm. i Norge, Sverige och Danmark. Även företag som överhuvudtaget erbjuder olika lösningar vad det gäller ljud är välkommna att kontakta mig.
Jag kommer inom kort att erbjuda denna unika produkt inom de Nordiska länderna.. Vill för tillfället inte avslöja exakt vad detta är förnågot men att det är något alldeles speciellt det kan jag lova och ni garanterat snart kommer att ändra uppfattning om allt ni lärt er om ljud.......
Om detta låter intressant skicka gärna ett email till mig så kontaktar jag er så snart som jag har möjlighet. [email protected].

Mvh,
Kristoffer

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-01-07, kl 16:29

wennerlid

wennerlid

Inlägg: 1

Jag skulle gissa att Display IT har vad du söker. Tror emellertid att deras största focus ligger pa bild, men ljud är även en del av deras verksamhet. Vet inte om de passar dig, men det kan ju vara värt att kolla up.
Lycka till
Jim

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-01-10, kl 23:41

username

Kristoffer
Lindgren

Inlägg: 15

Tack för tipset. Skall kolla upp det.
Mvh/ Kristoffer

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-04-06, kl 01:21

username

James
Nilsen

Inlägg: 8

Hej
Jag heter James och söker en partner. Jag tänker starta upp en resesait, efter 20 år i resebranchen, där jag är fokuserad på Brasilien och Sydamerika.
Maila mig för mera information..
Sidan kommer även sälja film och brasilien-presenter via postorder mm

Intresserad??
Maila mig...

James
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat