Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Starta eget!

Inlägg 1 av 3

2012-04-15, kl 23:27

omaro

omaro

Inlägg: 34

Starta eget!

Hej!
Jag är en 16 årig kille som har rätt så bra erfarenhet inom webbutveckling och vill starta egen webbyrå där vi gör hemsidor billigt och säljer webbhotell, domäner.

Men jag är inte säker på det för jag vet inte om man tjänar bra med pengar osv.
ni som äger en webbyrå eller övrigt kan ni berätta för mig? Tjänar man bra med pengar som webbyrå ungefär hur mycket eller är det så att man får typ 2-3 kunder per månad.

Kan ni ge tips till hur man blir en lyckad webbyrå.

Söker en person som jag kan anställa du ska kunna php och html,css

Skaffa vår 3 GB gratis molnlagrings tjänst och få 500 MB extra per värvning.
Vi erbjuder även webbhotell, webbutveckling, billiga webshop och massor.
kolla in www.skratt24.se

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2012-05-06, kl 00:04

andreaaxelson

andreaaxelson

Inlägg: 1

Hej!

Jag är en tjej på 22 år, som kan tyvärr inte svara på din fråga eller hjälpa dig med det, däremot så undrar jag om du skulle vilja hjälpa mig med att bygga upp en hemsidan? jag har nämligen en affärside som jag skulle vilja genomför men dock kan jag inget om hur man gör en hemsida. jag bor i Stockholm's området, bor du i stockholm och skulle vilja hjälpa mig mot betalning, maila mig gärna då på [email protected]

hälsningar

andrea

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2012-05-06, kl 00:23

FWeiland

FWeiland

Inlägg: 53

Hej!

Omaro: När det gäller att driva en webbyrå så är det stor konkurans och svårt att komma ut på marknaden som ny. En sak jag lade märke till är att du söker en person som ska kunna PHP, HTML och CSS. Med de kunskaperna så kommer man inte jättelångt. Ska det vara större hemsidor och project så bör personen kunna MySQL, CMS, JavaScript osv. Sen tjänar inte en webbyrå jättemycket eftersom konkuransen är så stor så alla sänker sina priser.

Mvh
Fredrik

Inläggets betyg
Svara Svara med citat