Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Marknadsföring & Reklam

Söker telemarketingföretag

Inlägg 1 av 15

2011-12-30, kl 19:22

power

power

Inlägg: 4

Söker telemarketingföretag

Har ett etablerat bolag men har en helt ny verksamhetsgren som är i startgroparna nu. Till den verksamheten behövs ett telemarketingföretag som främst ska ringa företag.
Om du inte själv har ett TM-bolag kanske du har tips på ett som är effektiva med sälj.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 15

2011-12-31, kl 09:25

hgandersson

hgandersson

Inlägg: 1

Hej.
Jar lång erfarenhet av försäljning och eget företag, som fn letar nya produkter. Beskriv gärna dina/era produkter för mig.
Du kan maila mig på [email protected] om du hellre vill det.
Med bästa hälsningar
Håkan Andersson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 15

2012-01-01, kl 17:28

power

power

Inlägg: 4

Citat:

Ursprungligen postat av: hgandersson

Hej.
Jar lång erfarenhet av försäljning och eget företag, som fn letar nya produkter. Beskriv gärna dina/era produkter för mig.
Du kan maila mig på [email protected] om du hellre vill det.
Med bästa hälsningar
Håkan Andersson



Har skickat ett mail till dig!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 15

2012-02-07, kl 14:14

JohanÖ

JohanÖ

Inlägg: 1

Hej.

Jag driver ett TM företagt som ligger i Malmö. Vi har ytterliggare 2 kontor i Göteborg och finns även i Norge.

Vi söker nu nya uppdrag för att utveckla vårt företag.

Maila mig gärna på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 15

2012-02-07, kl 16:30

Seoway

Seoway

Inlägg: 7

maila gärna ett förlag på produkten,så ska jag titta om det är något för oss.

Mvh micki

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 15

2012-04-30, kl 12:43

mani

mani

Inlägg: 23

Hej,

På zellor.com kan du lägga upp en kampanj, sätta provisionstorleken och godkänna ansökningar från telemarketingbolag.

Du kan då samarbeta med flera TM-bolag samtidigt.

På Zellor.com kan även TM-bolag hitta uppdrag och använda sig av vårt avancerade CRM-system

Hoppas ni får nytta av tjänsten!

VH

Mani

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 15

2012-05-14, kl 01:13

bmskal

bmskal

Inlägg: 5

Hejsan! Jag skulle vilja veta lite mer om hur det fungerar. Det var lite klent med informationen och priser på hemsidan. Hur fungerar det steg för steg och vad betalar jag för och hur mycket? Ge gärna exempel.

Mvh Emil

Mvh Bjording
http://www.bmskal.se
http://www.facebook.se/bmskal

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 15

2012-05-14, kl 01:14

bmskal

bmskal

Inlägg: 5

Citat:

Ursprungligen postat av: mani

Hej,

På zellor.com kan du lägga upp en kampanj, sätta provisionstorleken och godkänna ansökningar från telemarketingbolag.

Du kan då samarbeta med flera TM-bolag samtidigt.

På Zellor.com kan även TM-bolag hitta uppdrag och använda sig av vårt avancerade CRM-system

Hoppas ni får nytta av tjänsten!

VH

Mani



Hejsan! Jag skulle vilja veta lite mer om hur det fungerar. Det var lite klent med informationen och priser på hemsidan. Hur fungerar det steg för steg och vad betalar jag för och hur mycket? Ge gärna exempel.

Mvh Emil

(blev lite fel i förra inlägget)

Mvh Bjording
http://www.bmskal.se
http://www.facebook.se/bmskal

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 15

2012-05-14, kl 12:46

mani

mani

Inlägg: 23

Hej Emil,

Zellor är ett nätverk av telemarketingbolag och uppdragsgivare, fördelen med Zellor är att du som uppdragsgivare kan samarbeta med flera olika telemarketingbolag genom vårt system. På så sätt ser vi till att ni alltid får ut maximalt av era kampanjer, och ni betalar dessutom endast för de sälj som faktiskt sker.

Med Zellor är det alltid ni som godkänner de telemarketingbolag som är lämpade för kampanjen. Ett telemarketingbolag kan aldrig sälja åt er förrän de blivit godkända.

Steg för steg:

1 Ni registrerar er samt lägger upp en kampanj. Under kampanjen definierar ni er produkt samt provisionsnivå för varje sälj.

2 Telemarketingbolag ansöker till er kampanj

3 Ni utvärderar säljbolaget och väljer att antingen godkänna dom eller inte. OM ni Godkänner dom så börjar dom sälja.

4 Vi fakturerar er med 30 % påslag utifrån dom sälj som har skett.

Hoppas det vart klarare, välkommen att fråga annars.

vh

Citat:

Ursprungligen postat av: bmskal

Citat:

Ursprungligen postat av: mani

Hej,

På zellor.com kan du lägga upp en kampanj, sätta provisionstorleken och godkänna ansökningar från telemarketingbolag.

Du kan då samarbeta med flera TM-bolag samtidigt.

På Zellor.com kan även TM-bolag hitta uppdrag och använda sig av vårt avancerade CRM-system

Hoppas ni får nytta av tjänsten!

VH

Mani



Hejsan! Jag skulle vilja veta lite mer om hur det fungerar. Det var lite klent med informationen och priser på hemsidan. Hur fungerar det steg för steg och vad betalar jag för och hur mycket? Ge gärna exempel.

Mvh Emil

(blev lite fel i förra inlägget)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 15

2013-06-03, kl 21:16

aschmanda

aschmanda

Inlägg: 5

Citat:

Ursprungligen postat av: mani

Hej Emil,

Zellor är ett nätverk av telemarketingbolag och uppdragsgivare, fördelen med Zellor är att du som uppdragsgivare kan samarbeta med flera olika telemarketingbolag genom vårt system. På så sätt ser vi till att ni alltid får ut maximalt av era kampanjer, och ni betalar dessutom endast för de sälj som faktiskt sker.

Med Zellor är det alltid ni som godkänner de telemarketingbolag som är lämpade för kampanjen. Ett telemarketingbolag kan aldrig sälja åt er förrän de blivit godkända.

Steg för steg:

1 Ni registrerar er samt lägger upp en kampanj. Under kampanjen definierar ni er produkt samt provisionsnivå för varje sälj.

2 Telemarketingbolag ansöker till er kampanj

3 Ni utvärderar säljbolaget och väljer att antingen godkänna dom eller inte. OM ni Godkänner dom så börjar dom sälja.

4 Vi fakturerar er med 30 % påslag utifrån dom sälj som har skett.

Hoppas det vart klarare, välkommen att fråga annars.

vh

Citat:

Ursprungligen postat av: bmskal

Citat:

Ursprungligen postat av: mani

Hej,

På zellor.com kan du lägga upp en kampanj, sätta provisionstorleken och godkänna ansökningar från telemarketingbolag.

Du kan då samarbeta med flera TM-bolag samtidigt.

På Zellor.com kan även TM-bolag hitta uppdrag och använda sig av vårt avancerade CRM-system

Hoppas ni får nytta av tjänsten!

VH

Mani



Hejsan! Jag skulle vilja veta lite mer om hur det fungerar. Det var lite klent med informationen och priser på hemsidan. Hur fungerar det steg för steg och vad betalar jag för och hur mycket? Ge gärna exempel.

Mvh Emil

(blev lite fel i förra inlägget)





Hej!

Kollat upp zellor, de ser i te riktigt ljust ut ochverka inte seriöst. Har du själv använt zellor?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2