Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Delägare alt. investerare

Inlägg 1 av 3

2012-05-11, kl 10:32

SaraMarina

SaraMarina

Inlägg: 2

Delägare alt. investerare

Jag har en utarbetad affärsplan, allting är redo för att bara sättas igång, men d e lite pengar som saknas. Vill du bli delägare eller investera i företaget så du får en passiv inkomst alternativt dubbla pengarna så har ni kommit till rätt plats!

Vi är två stycken tjejer som ska starta upp ett telemarketingföretag, jag med 10års erfarenhet inom försäljningsbranschen och ett brinnande intresse. Vi har kontakt med två stycken uppdragsgivare som vill ge oss projekt att jobba med. Och även en tredje som hört av sig och frågat om vi vill jobba för dem. Detta företaget kommer generera fler jobbmöjligheter och mindre arbetslöshet. Och vi kommer inte vara som alla andra telemarketingföretag som skiter i sina anställda och hoppas på att dem ska klara sig själva. Utan verkligen lägga ner den tiden och den energin som krävs för att utbilda våra säljare så dem blir duktiga och hungriga säljare som bara vill tjäna mer pengar. Och framförallt att vi håller personalomsättningen nere.

Låter detta som något intressant som du skulle vilja sponsra till? Hör gärna av dig så berättar jag mer!

TMFöretag

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2012-05-21, kl 18:03

zader003

zader003

Inlägg: 22

Jag är intresserad!

Kan vi höras på mail?

/Joakim

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2012-05-21, kl 21:12

SaraMarina

SaraMarina

Inlägg: 2

Absolut, antingen om du skickar ett mejl här på sidan eller om du vill skicka det till [email protected]

TMFöretag

Inläggets betyg
Svara Svara med citat