Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Import

Inlägg 1 av 7

2012-03-19, kl 13:29

oscardavidsson

oscardavidsson

Inlägg: 12

Import

Vet ni något bra företag som både finns placerad här i Sverige och i Kina som kan hjälpa en att importera med bra pris?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2012-03-19, kl 16:02

shahin

shahin

Inlägg: 19

Hej!
Jag heter Shahin Akter och bor i Umeå, Sverige. Jag är en Kommun anställd och sidan om jobbar som företrädare för en kläd fabrik i Bangladesh. Företaget heter Spark Stitch Limited. Här kommer lite info om företaget.

SSL - Ett företag som tillverkar kvalité kläder och textil Vi började arbeta f.o.m 2006. Vi är entusiastiska att etablera ett omfattande affärsrelation med era goda organisation med vår förväntan, tjänster av hög kvalitet och leveranstid. Vi exporterar olika typer av Ytterkläder plagg samt underkläder, hemtextil och tyg i USA, Europa och Australien.

Ni kan hitta mer info på http://www.sparkstitchltd.com

Tveka inte att kontakta mig vid intresse.

Mina uppgifter är följande:

Shahin Akter
E post: [email protected]
Mob: +46 76 233 22 02
Adress: Gnejsvägen 13
907 40 , Umeå
Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2012-04-01, kl 18:12

Spedition

Spedition

Inlägg: 11

Hej!

Jag jobbar med import på ett speditionsföretag och kan självklart kan jag hjälpa dig, det låter som du redan har hittat en leverantör och bara behöver få hem varorna och hjälp med införtullningen till EU/Sverige?

Vårt företag Toll Global Forwaring har egna kontor i 55 länder, varav i alla större hamnar i Kina och övriga Asien

Vill du ha hjälp eller en kostnadsfri offert är du alltid välkommen att höra av dig på kontorstid till nedan:

[email protected]
031 - 704 28 15

Mvh
Mattias

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2012-05-04, kl 16:06