Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Import

Inlägg 1 av 7

2012-03-19, kl 13:29

oscardavidsson

oscardavidsson

Inlägg: 12

Import

Vet ni något bra företag som både finns placerad här i Sverige och i Kina som kan hjälpa en att importera med bra pris?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2012-03-19, kl 16:02

shahin

shahin

Inlägg: 19

Hej!
Jag heter Shahin Akter och bor i Umeå, Sverige. Jag är en Kommun anställd och sidan om jobbar som företrädare för en kläd fabrik i Bangladesh. Företaget heter Spark Stitch Limited. Här kommer lite info om företaget.

SSL - Ett företag som tillverkar kvalité kläder och textil Vi började arbeta f.o.m 2006. Vi är entusiastiska att etablera ett omfattande affärsrelation med era goda organisation med vår förväntan, tjänster av hög kvalitet och leveranstid. Vi exporterar olika typer av Ytterkläder plagg samt underkläder, hemtextil och tyg i USA, Europa och Australien.

Ni kan hitta mer info på http://www.sparkstitchltd.com

Tveka inte att kontakta mig vid intresse.

Mina uppgifter är följande:

Shahin Akter
E post: [email protected]
Mob: +46 76 233 22 02
Adress: Gnejsvägen 13
907 40 , Umeå
Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2012-04-01, kl 18:12

Spedition

Spedition

Inlägg: 11

Hej!

Jag jobbar med import på ett speditionsföretag och kan självklart kan jag hjälpa dig, det låter som du redan har hittat en leverantör och bara behöver få hem varorna och hjälp med införtullningen till EU/Sverige?

Vårt företag Toll Global Forwaring har egna kontor i 55 länder, varav i alla större hamnar i Kina och övriga Asien

Vill du ha hjälp eller en kostnadsfri offert är du alltid välkommen att höra av dig på kontorstid till nedan:

[email protected]
031 - 704 28 15

Mvh
Mattias

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2012-05-04, kl 16:06

Murat76

Murat76

Inlägg: 1

Hej,
I can support you on buying ladies dresses from Turkey, if interested let me know.

Best Regards,

Murat
[email protected]

PS : You can write Swedish as Im also from Sweden/Gavle

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2012-05-07, kl 16:22

naan704

naan704

Inlägg: 1

Hej,

David heter jag och vi har egna fabriker i Pakistan för all läder produkter som jackor, handskar, väskor samt kläder(t-shirts, jeans) och textil.
I Kina samarbetar vi med stora internationella exportörer av allt med el tex hemel, fläktar, lampor, ljuskällor, batterier, solcell, träning o massage, dusch o bad etc etc.

Vi kan erjbuda ett lågt pris med hög kvalitet.

Vi rekommenderar våra läderprodukter, t-shirts, jeans, allmänt kläder o textil. Dessa exporteras redan idag till bla inom skandinavien. Vi har ett samarbete på gång med GroupOn för läderjackor.

Finns det områden som är mest intressanta?

I hopp om ett samarbete.


Vänliga hälsningar
[email protected]
0730-475486


Ni kan läsa mer om oss på hemsidan www.wrtradersconsults.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2012-05-23, kl 14:48

JennyOlovsson

JennyOlovsson

Inlägg: 2

Måste ju bara få nämna att det är lustigt att det första man ser på W.R.TRADERS & CONSULTS hemsida är en piratkopia på en T-Shirt design från The Mountain USA som har all copyright på Big Faces kollektionen. Ger ett ganska oseriöst intryck..

Akvatropik - Det är en djungel härinne

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2012-06-27, kl 03:39

bing

bing

Inlägg: 11

Citat:

Ursprungligen postat av: oscardavidsson

Vet ni något bra företag som både finns placerad här i Sverige och i Kina som kan hjälpa en att importera med bra pris?


Hej,
Jag har ett sådant företag och kan hjälpa dig. Skicka mig ett mail så kan jag berätta mer. Min mailadress: [email protected]
Mvh/Bing

Bing

Inläggets betyg
Svara Svara med citat