Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Partner/Delägare

Inlägg 1 av 4

2012-06-17, kl 20:19

MrLind

MrLind

Inlägg: 12

Partner/Delägare

Låt mig presentera mig själv, mitt namn är Linus. Jag är entusiastisk inför att arbeta inom försäljning, kundrelationer, event m.m. För att jobba i en organisation behövs kunskap, erfarenhet, tålamod, flexibilitet, kompetens och ett brinnande intresse att bli delaktig i företagsutvecklingen. Jag har bidragit till företags tillväxt genom mitt engagemang och min drivkraft. Min nu varande arbetsplats har bidragit till min karriär inom sälj, samt min personliga utveckling med bra coachning och roliga utmaningar i arbetet inom en snabbt växande bransch, och jag gillar utmaningar!

Som merit har jag också mycket erfarenhet från att jobba i en ledarskapsroll med väldigt stor kundkontakt och personalansvar. Mina sociala kvalifikationer och kompetenser är mångfaldiga och jag har en passion att lära och utmana mig själv. Att vara självdrivande är en konst och jag finner lätt motivation. För mig är det väldigt lätt att nätverka och ta kontakt med alla människor. Jag har lärt mig hur viktig det är med att vara aktiv för att möjliggöra bästa personliga service i strävan efter att uppnå utmärkta resultat.

Söker nån som är som mig, drivande till 110% att vilja göra något eget. Bolla idéer, hitta nya affärskoncept. Sitter med mycket kompetenta personer bakom mig vad det gäller webbdesign,facebook optimering och app tillverkning. Ett visst startkapital finns.

Skicka PM om du är intresserad.

Mvh

Linus

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2012-06-17, kl 20:21

Inhaler

Inhaler

Inlägg: 17

Hej Linus.
Jag är intresserad av att lyssna på dina ideer och vi kanske kan ha utbyte av varann .

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2012-06-18, kl 17:06

lisen123

lisen123

Inlägg: 109

Hej!

Behöver ett startkapital på 5000 kr för att komma igång.

Har man det, så är det bar att köra igång.

Mvh Peter Hagen. På återhörande! [email protected]


























har

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2012-06-19, kl 16:27

Glassicura

Glassicura

Inlägg: 88

Hej Linus

âr det oss 2 som har värit i kontakt angående Glassicura ?

+ Jag har ett annat projekt ockso .... som funkar...

M.v.h

Henrik

Inläggets betyg
Svara Svara med citat