Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Underkläder och skapa eget märke

Inlägg 1 av 4

2012-06-20, kl 21:03

Maddedif

Maddedif

Inlägg: 8

Underkläder och skapa eget märke

Hej!

Jag har i många år velat designa egna underkläder för storbystade och medelbystade. Jag har letat länge efter riktigt snygga och läckra underkläder men det finns verkligen ingenting som jag kan hitta. Har därför länge velat designa själv, alltså inte komma till någon återförsäljare för dom har inte det jag är ute efter. Någon som vet hur jag går till väga??

Jag är även väldigt inne på att starta ett eget märke i jeans, kepsar, väskor osv men i den tuffare och coola stilen också en sådan grej jag vill starta från början för att få det att se ut så som jag och många andra vill.

Finns det någon här som vet hur jag kommer vidare med detta?

Mvh Maddedif

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2012-06-25, kl 22:12

soleah

soleah

Inlägg: 18

Hej Madde, svaret på din fråga finns förstås i Kina, Bangladesh eller något av de högproducerande länderna kring asien, det finns även en hel del i USA och Italien. Man kan komma i kontakt med bra tillverkare av olika produkter på till ex Alibabatrading.com och kinatrading eller Trader kanske det heter. När du funnit någon du tror motsvarar dina krav kan du sedan sända din design för tillverkning. Öycka till

Internet är Världen i en liten skärm, lär dig att nyttja den... www.ibyn.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2012-06-25, kl 23:56

Maddedif

Maddedif

Inlägg: 8

Tack snälla! ska genast kolla upp detta =)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2012-06-26, kl 10:20

KallePersson

KallePersson

Inlägg: 7

Tänk bara på att ta det lugnt och inte satsa alla besparningar på en gång. Modebranchen är tuff. Jag skulle försöka komma i kontakt med andra kläddesigners, både de som lyckats och de som inte gjort det, för att plocka erfarenheter. Kanske kan någon av dem ställa upp som mentor och kika på dina skisser för att bedöma om det är möjligt eller ej.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat