Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Export & Import

Vill du ha hjälp med import?

Inlägg 11 av 20

2012-05-17, kl 20:49

Barndrom

Barndrom

Inlägg: 6

Jag är väldigt intresserad av att hitta tygleverantörer främst
Jersey ( med tryck för barn) och fleece (enfärgade). Skulle du kunna hjälpa mig med det? Maila mig så berättar jag mer. [email protected]
Med vänlig hälsning,
Jeanette

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 20

2012-06-27, kl 21:14

ballolina

ballolina

Inlägg: 4

hej andreas.
jag skulle vilja komma i kontakt med dig ! och fråga lite ang ditt erbjudande om
inport och tillverkning.
ring gärna 0708336606
mvh Annette

mm söker en som är duktig på företage designen i 3d :) jag skulle vilja ha någon som jag kan samarbeta med mitt företag, och även till saker som ligger till framtida tillverkningar, men är inte så dyr till en början. int
hör av dig och berätta lite om

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 20

2012-09-13, kl 20:43

kewz

kewz

Inlägg: 8

jag är intresserad av att få mitt varumärke uppsytt i mindre och billig upplaga så man kan testa:)
maila mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 20

2012-10-02, kl 22:42

ppeett

ppeett

Inlägg: 1

Hej!! tänkte höra med dig om du impoterar tyger??

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 15 av 20

2012-10-03, kl 09:50

Barndrom

Barndrom

Inlägg: 6

Hej!
Jag vill köpa tyg för att sedan kunna sy upp mina barnprodukter.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 16 av 20

2012-10-03, kl 10:06

DesignMe

DesignMe

Inlägg: 33

Citat:

Ursprungligen postat av: DesignMe

Hej!

Går du i tankarna att importera och starta eget i liten eller medelstor skala?
Jag har ett stort kontaktnät av import inom Textil, leksaker, elektronik etc.

Med kontakter på plats (i Asien mestadels Hong Kong, China, Taiwain) samt ett egna företags kontakter kan jag hälpa dig att hitta rätt i djungeln.

Vill du prova på och kanske beställa hem små ordrar kanske rentav test exemplar för att utforska kvalité etc innan du går vidare så kan jag hjälpa dig.

Jag har inga som helst påslag eller liknande för prov beställningar.
Tar endast ut en FAST avgift på den 1:a riktiga ordern som du gör (om du gör någon)
annars kostar det dig inget.

Hör av dig om du vill ha hjälp och veta mer vad jag kan erbjuda dig.

Mvh, Andreas

:


UPPDATERING OM MIN TJÄNSTER:

Det är riktigt roligt att så många går i tankarna att importera av något slag (min inbox är ständigt full) fortsätt maila!

* Det jag önskar att ni har med i era mail är lite "research" om vad ni är intresserade av att importera.

Om vi tex tar TYG, behöver jag veta på ett ungefär; Vilket material ni önskar (100% bomull? annat material?) Hur stora mängder det rör sig om (m2) Färger, tryck (hur mycket färger det rör sig om) hur snabbt ni behöver det. Och vilken ca budget ni har.

Det är självklart helt ok och inte veta allt ovan. Men ju mer detaljerad info jag får, ju mer kan jag hjälpa er och säkerställa rätt leverantör.
Då vissa tex kräver att man köper tyg per rulle, vissa tar ut extra avgifter om man vill trycka egna tryck. etc etc.

Så beskriv, och skicka gärna med referensbilder på vad ni är ute efter, så kommer det både gå fortare för mig att kolla upp det. Men framförallt kommer vi kunna komma så närma kvalitén som ni är ute efter i ett tidigare skede.

Tack på förhand

Hjälper dig med din import! Kontakta mig för mer info.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 17 av 20

2012-11-13, kl 23:34

jessica275

jessica275

Inlägg: 6

Hejsan.

Jag är väldigt intresserad av att importera från Kina. Jag säljer heminredning,shabby chic,tavlor,lyktor mm mm.

Är det något du skulle kunna hjälpa mig med?

Mvh Jessica

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 18 av 20

2012-11-14, kl 20:55

SofiaZDesign

SofiaZDesign

Inlägg: 5

Hej! Jag är intresserad av att hitta leverantörer av kaffekoppar och fat samt någonstans att trycka egna mönster på dessa. Jag är även intresserad av att trycka upp egendesignade tyger samt att få dessa uppsydda. Kontakta gärna mig ifall du kan hjälpa mig med detta! Min mail: [email protected]

SofiaZDesign

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 19 av 20

2012-11-20, kl 00:24

bluboemo

bluboemo

Inlägg: 1

jag är ute efter en kontakt dit jag kan skicka plagg-skisser och få det uppsytt.
har du sådana kontakter?
/Elin

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 20 av 20

2012-12-15, kl 20:58

abawo

abawo

Inlägg: 1

Hej DesingMe,

Du får gärna kontakta mig på mailen [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 2

1 2