Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker kompanjoner ! !

Inlägg 1 av 6

2012-07-25, kl 11:25

Burken1

Burken1

Inlägg: 4

Söker kompanjoner ! !

Har fått en idé om ett företag som hjälper till vid förlovning och i kärleken och jag behöver kollegor för att få allt i rullning.


Släng iväg ett meddelande eller ring/messa mig på 072 937 81 74 för att veta mera så förklarar jag vad jag har funderat på mer grundligt.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2012-07-25, kl 12:21

johanw

johanw

Inlägg: 10

Berätta gärna lite mer om din ide. Jag håller själv på med ett par dejtingsajter och har gjort så ett par år. Kanske kan hjälpa varann?

Mvh, Johan

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2012-07-25, kl 12:55

Burken1

Burken1

Inlägg: 4

Jag kan nog förklara på ett ungefär vad allt kommer att handla om på ett fourm utan att avslöja för mycket om själva upplägget.

http://www.liveit.se/

säljer upplevelser som tjänst, jag har som plan att göra en likande sida fast med romantiska upplevelser och planer för frierier.

I grunden handlar det om att alla vill synas idag och det finns inget roligare än att skriva "in a relationship" som facebook status o vänta på reaktioner.

Människor behöver också kärlek idag men saknar egna ideer och resurser att göra det där speciella för den man tycker om.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2012-07-29, kl 16:31

anden4444

anden4444

Inlägg: 12

vad för sorts kompanjon söker du?. vad krävs. berätta så kanske finns intresse?

mvh andreas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2012-08-03, kl 16:07

Burken1

Burken1

Inlägg: 4

Jag grundar ju allt ifrån botten atm. Jag har en idé som jag utvecklat men är långt ifrån färdig med det, ett namn och jag jobbar flitigt på en hemsida jag vet också på åtminstånde ett ungefär hur jag ska gå tillväga.

Det e ett projekt och jag söker någon som skulle tycka att det vore kul att ge sig in i det från början.

Själva upplägget e enkelt ( utan att underskatta det) mina 3 svåraste utmaningar e att 1, det här e det första företaget jag startat 2, Jag måste också skapa kontakter för alla erbjudanden som jag vill sälja, t.ex ett paket erbjudande med restaurang etc kräver ett samarbete med en mysig restaurang som är speciell.

3, är att jag kan sitta och fantisera i 1-2 månader till innan allt börjar falla mer på plats, när man e 2 så går jobbet snabbare och man håller såklart motivationen uppe..

Det e ett projekt men det e också därför jag e här, hade det varit enkelt nog för att starta i vardagsrummet så hade jag inte heller frågat om hjälp :)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2012-08-08, kl 02:02

robs

robs

Inlägg: 1

Hej!

Det låter som ett koncept som kan bli något riktigt bra om man lägger ner jobbet som krävs. Har du lust att pm:a lite mer info om hur långt du kommit osv. så kan vi snacka vidare därifrån.

Mvh

Inläggets betyg
Svara Svara med citat