Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Teknikprylar

Inlägg 1 av 7

2012-08-29, kl 15:45

AHinvest

AHinvest

Inlägg: 28

Teknikprylar

Hej!

Jag importerar teknikprylar. Eftersom jag har hållit på ett tag så har jag hittat bra och stabila tillverkare i främst Kina. Eftersom jag vet hur svårt det kan vara som en "färsk" företagare att hitta bra kontakter och lyckas beställa tillräckligt stora volymer så kan jag erbjuda att ni får köpa av mig. Utan krav på minimumorder.

Låter det intressant så hör av er via PM. Självklart så erbjuder jag 1 års garanti på alla produkter.


MVH

Anders

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2012-08-30, kl 00:08

Kranken

Kranken

Inlägg: 7

Citat:

Ursprungligen postat av: AHinvest

Hej!

Jag importerar teknikprylar. Eftersom jag har hållit på ett tag så har jag hittat bra och stabila tillverkare i främst Kina. Eftersom jag vet hur svårt det kan vara som en "färsk" företagare att hitta bra kontakter och lyckas beställa tillräckligt stora volymer så kan jag erbjuda att ni får köpa av mig. Utan krav på minimumorder.

Låter det intressant så hör av er via PM. Självklart så erbjuder jag 1 års garanti på alla produkter.


MVH

Anders



Teknikprylar, jag är inne på elektronik .. är det något du kan erbjuda åt det hållet?

MVH Fredde

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2012-08-30, kl 08:04

AHinvest

AHinvest

Inlägg: 28

Citat:

Ursprungligen postat av: Kranken

Citat:

Ursprungligen postat av: AHinvest

Hej!

Jag importerar teknikprylar. Eftersom jag har hållit på ett tag så har jag hittat bra och stabila tillverkare i främst Kina. Eftersom jag vet hur svårt det kan vara som en "färsk" företagare att hitta bra kontakter och lyckas beställa tillräckligt stora volymer så kan jag erbjuda att ni får köpa av mig. Utan krav på minimumorder.

Låter det intressant så hör av er via PM. Självklart så erbjuder jag 1 års garanti på alla produkter.


MVH

Anders



Teknikprylar, jag är inne på elektronik .. är det något du kan erbjuda åt det hållet?

MVH Fredde




Hej! Jag importerar en del elektronik samt har avtal med några grossister i Sverige. Så kan lösa det mesta. Tex datorkomponenter, sladdar, minnen, USB-gadgets mm. Hör av dig via PM så kan vi diskutera vidare.

MVH

Anders Hermansson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2012-08-31, kl 13:34

DanielAndersson

DanielAndersson

Inlägg: 2

CE-märker du produkterna som du importerar?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2012-08-31, kl 13:39

AHinvest

AHinvest

Inlägg: 28

Citat:

Ursprungligen postat av: DanielAndersson

CE-märker du produkterna som du importerar?



Självklart och du får även 1 års garanti av mig. Så eventuella returer kan du skicka tillbaka till mig.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2012-08-31, kl 13:41

DanielAndersson

DanielAndersson

Inlägg: 2

Låter bra. Tar kanske kontakt med dig i ett senare skede angående en del elektronikrelaterat.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2012-08-31, kl 13:49

AHinvest

AHinvest

Inlägg: 28

Bara att kontakta mig.

MVH

Anders

Inläggets betyg
Svara Svara med citat