Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Att bli distributör

Inlägg 1 av 2

2012-08-23, kl 23:17

missalicia

missalicia

Inlägg: 1

Att bli distributör

Jag har tidigare haft en nätbutik och en del av de varor jag sålde köpte jag genom distributörer. Nu är jag själv intresserad av att bli distributör och vara mellanhanden mellan (t.ex.) brittiska företag och svenska återförsäljare.

Min fråga lyder därför: hur kommer man igång med detta? Det är inget jag har tänkt starta upp hux flux, jag har letat efter lämpliga utbildningar på universitetet, men inte hittat någon som jag riktigt fastnat för.

Jag har även en fråga som kanske är lite dum! Det pålägg man gör på varorna innan de säljs till återförsäljarna är ju inte särskilt stort, så vad är det egentligen man tjänar pengar på..?

MVH

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2012-09-30, kl 17:49

sriram

sriram

Inlägg: 9

Hello, I am Sriram from Bangalore, India. I am looking for someone to Distribute a luxury soap to the retailers in Sweden its made ​​of pure sandalwood oil. we represent one of a kind company in this segment and there is no competitor who can Make Such a kind of pure sandalwood soap. Thank you, Sriram R Iyer

Inläggets betyg
Svara Svara med citat