Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Bra leverantör i Baltikum-trikå

Inlägg 1 av 2

2012-09-28, kl 18:35

Edna74

Edna74

Inlägg: 1

Bra leverantör i Baltikum-trikå

Hej,

Håller som bäst på att börja starta mitt eget företag. Jag ska designa kläder som ska säljas via nätet .Jag jobbar för närvarande som designer på ett stort svenskt företag och har många års erfarenhet, både på mindre och större företag. Har bra koll på hela produktionsprocessen och har jobbat mycket direkt med leverantörer i främst Kina tidigare, fast mest med underkläder och bad. Utan att säga för mycket om min affärsidé, kommer jag satsa på trikå (mamma och ev. senare barn). Behöver någon som är duktig på trikå och gärna kan jobba med ekologisk bomull. Från början kommer jag nog mest jobba med europeiska tygleverantörer så det är ett plus om de har kontakter med bar sådana. Jag kommer även vilja göra egna tryck men eftersom minimum är höga kanske det kommer som ett senare steg. Funderar på främst Baltikum men är öppen för alla förslag. De leverantörer jag jobbar med nu har lite för höga minimikrav så jag behöver någon som jobbar med mindre antal och som kan göra provkollektion. Mottager tacksamt alla tips på bra fabriker, vet hur viktigt det är att jobba med rätt folk.

Mvh
Josefine

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2012-10-03, kl 21:55

Skor

Skor

Inlägg: 23

Hej, jag håller på med import av kläder från Balkan mest Bulgarien.
Har mycket stort kontaktnät där nere, om du tror att det kan vara intressant kan du kontakta mig.

Hälsningar
Seval

Inläggets betyg
Svara Svara med citat