Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Drop-shiping för modebutiker på nätet

Inlägg 1 av 3

2012-10-03, kl 22:16

Skor

Skor

Inlägg: 23

Drop-shiping för modebutiker på nätet

Söker modebutiker på nätet, som är intresserade av drop-shipping som inköpskanal.

Fantastiskt möjlighet för är som nyligen har börjat eller skall sälja kläder på nätet. jag söker återförsäljare av mina produkter, det handlar framförallt om märkeskläder från konkursföretag, restpartier, överproduktion, andrahands sorteringar.
Vissa av plaggen finns i större volymer andra i mindre,
allt är givetvis original

Kontakta mig för mer information
Seval Halil

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2012-12-06, kl 14:02

Rasmus91

Rasmus91

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av: Skor

Söker modebutiker på nätet, som är intresserade av drop-shipping som inköpskanal.

Fantastiskt möjlighet för är som nyligen har börjat eller skall sälja kläder på nätet. jag söker återförsäljare av mina produkter, det handlar framförallt om märkeskläder från konkursföretag, restpartier, överproduktion, andrahands sorteringar.
Vissa av plaggen finns i större volymer andra i mindre,
allt är givetvis original

Kontakta mig för mer information
Seval Halil




Hej mitt namn är Rasmus Ingvert, har läst alla dina inlägg om att du söker en återförsäljare. Och du har inte fått så mycket respons. Jag är väldigt intresserad för jag kommer själv starta ett outlet företag till 2013. Men som sagt kontakta mig!!! 0723102143 eller Email [email protected] Mvh Rasmus

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2012-12-06, kl 19:12

fernstrom

fernstrom

Inlägg: 28

hej vad är det för produkter? Jag är intresserad av drop shipping, Håller på med hemsidor och sökoptimering så man kanske skulle kunna sikta in sig på ett sökord och jobba sig därifrån? Kan även en del om marknadsföring genom sociala medier.

/Daniel

Inläggets betyg
Svara Svara med citat