Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Kapital söker seriös och genomarbetad affärside

Inlägg 1 av 2

2012-10-22, kl 13:23

lonno

lonno

Inlägg: 6

Kapital söker seriös och genomarbetad affärside

Jag söker någon med en spännande affärside som söker en delägare som kan gå in med kapital (max 250 000kr).
Färdigt aktiebolag finns redan som kan användas. Alternativt kan jag sätta upp ett nytt aktiebolag och hjälpa till med aktiekapitalet. Jag ser mig gärna som aktiv delägare som även kan jobba i verksamheten på daglig basis. Dock inget krav. Däremot kräver jag full insyn i verksamheten så att jag kan bevaka min investering. För att jag ska vara intresserad så krävs att du har en väl genomarbetad affärside samt en affärsplan inkl budget,kalkyl för 2-3 år framåt.

Första kontakten tas genom att ni skickar mig ett privat meddelande via detta forum.

Mvh
Marcus

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2012-11-05, kl 10:26

andrzej

andrzej

Inlägg: 5

Hej,
Söker du kapital eller ngn som kan hjälpa med idee? Har erfarenhet med driva olika bygg/industri projekt ca 8år i Sverige (med svensk, polska och estniska killar) och nu söker duktig och ärlig samarbetspartner. Är du intresserad för att prat?
ring för vidara info 070-0428684

Mvh
Andrzej

Inläggets betyg
Svara Svara med citat