Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker business kompanjon i Uppsala lr i närheten!

Inlägg 1 av 3

2012-11-10, kl 20:06

Basis

Basis

Inlägg: 2

Söker business kompanjon i Uppsala lr i närheten!

Hej alla som har kommit in på mitt forum inlägg!

Jag söker en business kompanjon för långtids relation kanske livs kompis? Vem vet...

Anledningen att jag skriver denna inlägg är att jag har blivit trött på personer jag känner som inte vill, eller vill men har aldrig tid att starta eget och tjäna pengar! De flesta går på högskola/universitet, andra jobbar som anställda. Men jag, jag vill bara tjäna pengar på något eget. Det ligger liksom i blodet. Det enda jag får i mitt huvud är nya idéer på hur man skulle kunna tjäna pengar. Det är så pass allvarligt att jag har svårt att sova när jag får någon affärsidé.
Just nu sitter jag på några allvarliga affärsidéer men behöver någon arbets kompanjon att bolla med, att gå vidare med. Idéer jag får behöver oftast flera personer för att utföra då mina idéer är så pass stora och allvarliga. Det är inga webb butiker eller någon klädaffär eller något liknande vad de flesta kommer på. Idéer jag får är mer i världsklass.
Sådana idéer har jag fått nu i 4 år och under denna långa period har jag till och med upplevt att idéer jag själv har kommit på, en vecka senare omvandlas till verklighet fast då av andra entreprenörer... Jag har blivit trött på det och därför från och med nu beslutade jag mig för att börja söka efter business kompanjoner på alla möjliga sätt.

Jag är en kille på 23 år och bor i Uppsala. Eftersom jag är gränslös med nya och unika idéer och är villig att dela de med andra så kommer du/ni aldrig tröttna på mig bara ni själva är intresserade.
Ni säkert undrar vad mer jag har gjort under de senaste 4 åren. Jag har jobbat som anställd. Jag har jobbat, bokstavligen, varje fredag, lördag, söndag och alla röda dagar i fyra år. Det tyder på att jag är arbetsvillig!

Affärsidéer jag sitter på just nu är inom:
-Fastighets bransch
-Ny marknadsföring metod
-Redan existerande affärsidéer fast då med ny, smartare koncept

Jag söker person/er som orkar inte längre vänta på att börja tjäna pengar på allvar, på något eget, på något unikt, på något stort! Du ska vara engagerad och inte vara blyg då man ska ta kontakt med personer. Du ska vara en som kan lösa problem själv och vara självtänkande utan att behöva vänta på någons order. Alltså du ska ha de flesta och viktigaste entreprenörs egenskaper. Det skulle vara väldigt stort plus om du också bodde i Uppsala eller i närheten så att man kan träffas/umgås diskuterar idéer osv. Du kanske har redan erfarenhet av att driva eget? Så är det också stort plus. Har du eget kapital är det också ett plus. Är du den person jag har precis beskrivit eller har du några frågor? Tveka inte! Ta kontakt med mig!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2012-11-11, kl 21:40

lonno

lonno

Inlägg: 6

Hej,
Låter spännande. Jag skickar dig ett privat meddelande.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2014-09-21, kl 23:42

MarcoPolo

MarcoPolo

Inlägg: 4

Hej I'm sending you a private message.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat