Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Uppstart av webbutik

Inlägg 1 av 4

2012-11-16, kl 10:02

Mia75

Mia75

Inlägg: 1

Uppstart av webbutik

Hej! Jag är i uppstarten av en webbutik där jag vill sälja herr o damkläder, väskor, smycken, skor och lite inredning. Har hittat en del grossister i Kina, men det är en ren djungel, vill börja försiktigt, inte köpa in en massa lager. Är det sedan bra att köpa en sk "gratis" webbutik där man sedan betalar en viss summa varje månad. Lättaste vägen till återförsäljare?
Ja många frågor o är tacksam för hjälp.

Maila mig gärna på:
[email protected]
eller skriv här =)

Tack på förhand!

Mia

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2012-11-16, kl 12:15

Roab

Roab

Inlägg: 9

Hej Mia!

När det gäller webbutiker så beror det ju lite på vad månadskostnaden blir och hur länge du sitter fast i denna månadsbetalning. Sitter du tex fast i en butik i 36 mån som kostar 495:-/mån så kostar den butiken dig ju 17820:- under denna tid. Då kan det vara värt att köpen en egen butik för halva det priset.

Det är ju en avvägning som du får göra vilket som blir billigast i längden. Det handlar ju om att komma så billigt undan som möjligt utan att tulla på kvalite och funktion.

Men vill du ha en personlig webbutik som passar ditt företags profil så är det bäst att vända dig till ett företag som bygger den åt dig.

Robert
Rogö Design - www.rogodesign.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2012-11-17, kl 09:19

vitorm

vitorm

Inlägg: 58

Det finns även webbutiker som är helt gratis. Jag har aldrig förstått grejen med att köpa/hyra en. Det krävs inte speciellt mycket kunskaper för att sätta upp en egen. Typ opencart kanske?

Allt man behöver är ett webbhotell för kanske 1k om året. Detta är förmodligen det bästa och billigaste alternativet, speciellt om du gör sidan själv.

http://www.vitorm.se/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2012-12-05, kl 00:00

omaro

omaro

Inlägg: 34

Kontakta mig på [email protected]
Så kan jag bygga upp en webbutik till dig precis så som du vill ha den för ett jätte billigt pris.
3000 Kr

Skaffa vår 3 GB gratis molnlagrings tjänst och få 500 MB extra per värvning.
Vi erbjuder även webbhotell, webbutveckling, billiga webshop och massor.
kolla in www.skratt24.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat