Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

barnkläder (Grossister)

Inlägg 1 av 4

2013-01-13, kl 23:51

micho91

micho91

Inlägg: 4

barnkläder (Grossister)

Hej!

Jag söker grossister inom försäljning av barnkläder jag har sökt på google men inte hittat något. Om ni har några förslag på bra grossister så får ni gärna skriva ner dom. Jag är inte intresserad av folk som frågar om jag gjort marknadsundersökningar och diverse det ända jag är ute efter är att hitta grossister som säljer barnkläder.
Tacksam för svar!!!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2013-01-14, kl 13:01

Dotprint

Dotprint

Inlägg: 3

http://www.dynamics.se/ sälja barnkläder.
Där finns en mässar nu ons/tor/fre (16-18 jan) som heter promotion expo, där kommer många grossister vara. och nu lite reklam för oss, vi trycker på barnkläder om du behöver hjälp med detta.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2013-01-18, kl 12:53

micho91

micho91

Inlägg: 4

Hej tack för tipset!

jag behöver inte hjälp med att trycka kläderna då jag ska göra det själv men om du kan tipsa mig om bra ställen att beställa själva trycken ifrån vore det snällt. jag har kollat runt men hittar inte det nånstans hittar bara transferpapper och ska jag köpa transfer papper vill jag ha transparent transferpapper så du får gärna tipsa om bra företag som kan fixa själva trycket åt mig men ska trycka dom själv.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2013-01-21, kl 09:19

Dotprint

Dotprint

Inlägg: 3

Hej, ring mig så kan jag kanske hjälper dig 0723 704011, mvh Trevor

Inläggets betyg
Svara Svara med citat