Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker kunnig inom innovation och design

Inlägg 1 av 3

2013-02-13, kl 21:23

Sadak

Sadak

Inlägg: 2

Söker kunnig inom innovation och design

Hej,

Mitt namn är Assadek och studerar för närvarande i Stockholm, Exportförsäljning - interkulturell affärsmannaskap med inriktning Kina. Jag är inne på min andra utbildning inom samma område och har lärt mig en hel del under mina år då jag även varit ute i arbetslivet som exportförsäljare i bl.a. svenkt Barcelona-baserat företag och ett nystartat företag i Chile. Idag befinner jag mig som sagt

Jag är en idé-sprutare och låter mig aldrig begränsas. För tillfället har jag två andra projekt som är igång och likt denna så kräver dem mer fokus och noggrannhet än tid och pengar.

Jag söker nu en person med kunskap/erfarenhet inom innovation och design. Jag vill ha någon att bolla lite idéer med och med rätt person kommer jag att berätta exakt vad det gäller och är öppen för samarbete. Produkten anser jag behövs och finns inget idag som kan ersätta produkten, den är väldigt simpel och ingår i området inredning.

Är du rätt person eller känner någon som kan vara rätt för detta så tveka inte på att höra av dig till mig.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2013-02-15, kl 15:35

NorthernLight

NorthernLight

Inlägg: 18

Tja! Jag har jobbat med inredning och design några år och är jätteintresserad av vad du har kokat ihop. Jag har idag en väldigt bra kontakt med en framgångsrik inredningsbutik som är sugna på nya ideér.

Maila gärna mig på [email protected] så kan vi bolla lite mer.
Jag använder google sketchup flitigt så att få fram 3d-prototyper är inget problem.

Mvh// Martin

I´l take your Shit!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2013-02-19, kl 11:17

KaprocoAB

KaprocoAB

Inlägg: 5

Citat:

Ursprungligen postat av: NorthernLight

Jag använder google sketchup flitigt så att få fram 3d-prototyper är inget problem.


Hör sedan av er till oss för att få en utskrift på eran 3D-ritning ifall du inte har tillgång till 3D-skrivare :)

Martin Heed
Kaproco AB
"Plastdetaljer med 3D-skrivare"
http://www.kaproco.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat