Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum ABC för dig som vill starta eget

inköp till webbutik

Inlägg 1 av 7

2013-02-17, kl 08:39

Jillen

Jillen

Inlägg: 1

inköp till webbutik

Hej! Har börjat få ihop en ide´om en webbutik och försöker reda ut var jag börjar. En fundering jag har är kring inköp av produkter. Får man köpa in varifrån som helst och sälja vidare eller måste man vända sig till grossister? T ex om jag skulle köpa från fysisk butik el en annan webbshop? Finns det särskilda regler för varumärken mm?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2013-02-17, kl 13:50

trasan66

trasan66

Inlägg: 2

Hej, jag har en typ av produkt som passar sig utmärkt för att sälja i webbutik. Produkten är inom kategorin "snygga prylar till hemmet". Jag har själv importerat dem från Kina. Är du intresserad så skickar jag gärna bild och ytterligare information via mail. Mvh/Helén i Göteborg

Helen

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2013-02-18, kl 23:17

alvcla

alvcla

Inlägg: 12

Hej

Jag vill sälja min webbutik till ett väldigt bra pris för den som vill köpa.
Titta gärna på den: http://www.alpachu.com

Bästa hälsningar
/Alvaro
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2013-03-16, kl 14:20

mrdanne

mrdanne

Inlägg: 1

Snacka om att folk snor din tråd men massa off topic-snack. Du frågade inte ens om detta.

Men jag är inne på samma linje som dig och jag undrar lite smått om inköp på ex ebay och hur det funkar, vad måste man ha för papper på för att sen kunna sätta ut det på en webbshop?

Kanske finns någon bra importbok som någon kan tipsa om?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2013-03-21, kl 21:00

Karro1009

Karro1009

Inlägg: 27

Hej, jag planerar att starta eget inom inredning, har en idé om en inredningsbutik på nätet bla.

Jillen och Mr Danne: kanske kan vi utbyte lite tips? hör gärna av er om ni vill vara med! Jag håller just nu på och söker leverantörer och håller också på och undersöker sådana saker som ni tar upp!

Trasan 66: jag är ev intresserad../Karro

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2013-04-12, kl 23:19

steffens

steffens

Inlägg: 4

Hej.

Jag är ute efter heminredningsprodukter till min webbshop jag skall ha ut.
Nyfiken på vad det är för produkter.

Tack på förhand!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2013-04-13, kl 14:33

trasan66

trasan66

Inlägg: 2

Hej Steffens

tack för din fråga. Om du mailar mig din mailadress så skickar jag över bild och information.

mvh
Helén
[email protected]

Helen

Inläggets betyg
Svara Svara med citat