Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Partner(e) - sales minded person til deal-koncept

Inlägg 1 av 1

2013-03-04, kl 19:53

JeppeJean

JeppeJean

Inlägg: 13

Partner(e) - sales minded person til deal-koncept

Hej alle!

Jeg forsøger nu igen at søge efter partner(e) til et særligt deal-koncept, hvor folk kan spare penge... Siden bliver ikke som alle andre deal-sider, da vi her fokuserer på ét kerneområde.

Jeg er fra Danmark, men vil starte op i Sverige og søger derfor en person, som er meget salesminded og virkelig brænder igennem og vigtigt af alt, aldrig giver op.

Jeg forestiller mig at du er ung, måske mellem 23-35 år (+/-), kvinde eller mand og måske bosat i Malmø, eller et andet sted i skåne. Hvis du fx er fra Stockholm, er det ikke utænkeligt at vi kan samarbejde. Det er bare nemmere at mødes når vi bor i nærheden af hinanden. Fokus i starten vil være på de største byer, som fx Malmö.

Er du interesseret, så kontakt mig. Jeg vil meget gerne i gang og søger en som vil med på vognen. Det behøver ikke koste dig økonomisk. Bare du brænder for succes og vil bruge den tid det kræver. Det er et velfungerende koncept, hvor vi helt sikkert får succes, hvis vi virkelig gerne vil have det... Og det vil vi selvfølgelig :)

Jeg er selv klar til at skyde nogle penge i projektet, for selvom det ikke vil koste alverdens at starte op, så er der altid nogle standardudgifter forbundet med at starte virksomhed, uanset hvilken.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Vh. Jeppe
mail: [email protected]
telefon: 0045(+45) -60806040

Svara Svara med citat