Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Svensker (mand som kvinde) til deal-koncept

Inlägg 1 av 1

2013-03-11, kl 12:28

JeppeJean

JeppeJean

Inlägg: 13

Svensker (mand som kvinde) til deal-koncept

Jeg går og sysler med idéen om at starte et projekt op i Sverige og jeg er så godt som klar til at give det en chance. Min største udfordring er dog at jeg ikke er stærk nok i det svenske sprog, tale som skriftligt og at jeg derfor har brug for enten at fange en freelance/studerende, eller starte op med en partner.

Denne person skal altså være stærk i det svenske sprog. Er du ikke det, men er voldsomt interesseret og har et godt netværk og andre gode ting at byde ind med, tager vi en snak. Personen eller personerne jeg har brug for skal være forholdsvis unge, da målgruppen lige med denne idé er personer ml. 18/20 - 35. Det vigtigste parameter for succes med idéen er godt opsøgende salg hos virksomheder (særlig niche) og opmærksomhed på produktet/servicen. For det er en service og ikke et decideret produkt. Det står kunderne selv for. Vi skal bare skaffe dem flere kunder og større opmærksomhed/salg og dette behøver ikke blive svært, da produkterne skal sælges billigere end normalt.

Kontakt mig, gerne så snart du læser dette indlæg og har fundet det interessant.

Vær ikke bange for at tage kontakt, selvom jeg er dansk. Jeg er her jo netop, fordi jeg søger en svensker :-)

Med venlig hilsen

Jeppe

[email protected]
TEL: 60806040 (+45)

Svara Svara med citat