Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Vuxenfilm

Inlägg 1 av 2

2013-03-24, kl 17:24

David89

David89

Inlägg: 2

Vuxenfilm

Hejsan!

Vuxenfilm a.k.a Porr känns som en industri som är tabubelagt att prata om och att verka i medans det är helt OK att använda detta privat även om många inte kan stå för det.

Jag har under något års tid funderat över ett koncept som som väcktes till liv i mitt huvud och anser nu att det är tid nog att ta tag i detta. Jag har själv drivit företag senaste 5åren och har allt kapital som behövs men det som saknas är en driven människa som kan programmering.

Själv har jag goda kunskaper inom ekonomi och administration.
Därför behöver jag nu någon med programmering för att kunna ta fram hemsidan och samtidigt inte skäms för att jobba administrativt i branschen.

Vid intresse så berättar jag gärna mer om mina tankar och idéer.

Spelar ingen roll om i Sverige du finns.
Känner du dig träffad så får du mer än gärna skriva här eller via PM.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2013-03-24, kl 17:37

mwahlin78

mwahlin78

Inlägg: 4

Hallå där.



Ett arbete är ett arbete, ett företag ett företag. Är allt rumsrent så.

Vad handlar det hela om, är det ett nytt unikt koncept inom branschen/ nytt unikt sätt att bygga sidan på eller vad är det mera konkret du behöver.. vilken typ av programmerare, programera (uppfinna) något nytt eller bara en grym unik sajt/portal

Jo jag är en allätare och kan programera hemsidor/portaler/webb-shopar, layout, Pr, marknadsföring både på webben och i trycksaker.

jag finns på [email protected] om du inte vil skriva öppet om din ide.

//Mattias

Inläggets betyg
Svara Svara med citat