Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Har du talang för web och print design

Inlägg 1 av 6

2013-01-15, kl 14:24

Glassicura

Glassicura

Inlägg: 88

Har du talang för web och print design

Mitt namn är Henrik och jag är en dansk finns i Sverige - nära Malmö och sökar en samarbetspartner.

Har utvecklat ett affärskoncept som kan tillämpas på många olika sätt i Sverige.
Konceptet har bl.a. med fysiska B2B-annonser att göra och kommer att vara en tuff konkurrent till tidningar - annonserna är mellan 60-75% billigare än i en tidning och 100% riktad till företag.
Ytterligare, kan företag med detta koncept mycket lättare rikta sina kampanjer och även påpeka hur många företag de vill kontakta.
Den sista fördelen är att inga annonser kommer att förbises.

Konceptet fungerar och jag har testat på din egen kropp i Danmark och det var det sätt, som jag fick företagskunder till mitt företag.

Jag letar efter kontakt med en person, som har talang och förståelse för design och kan producera webbsidor och fysiska annonser på print och med erfarenhet.
Om du anställd nu eller arbetar som frilans spelar ingen roll nu - men du måste vara beredd att vilja arbeta heltid när konceptet tar fart.

Målet med detta koncept är 100.000 annonser per. år och då kan du räkna ut hur många extra personer detta kräver. Så du måste också vara beredda att spela en ledande roll i ditt eget företag sen.

Av olika skäl har jag en önskan att du bor nära eller i Malmö - men det är inte ett krav.

Hälsning från Henrik

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2013-01-18, kl 14:45

Perald

Perald

Inlägg: 2

En som framstår med bara förnamn och hotmail adress anses nog inte vara seriös

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2013-01-18, kl 14:59

Glassicura

Glassicura

Inlägg: 88

Mit namn och ort finns i min profil och hotmail funkar bra.... och om du läser min tråd då skulle du inte tveka på min seriösitet...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2013-01-18, kl 15:38

Perald

Perald

Inlägg: 2

Åja, jag beklagar.

Nagelfilar och B2B?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2013-01-18, kl 16:32

Glassicura

Glassicura

Inlägg: 88

Ingan fara..

Och nej detta koncept jag pratar om i min tråd har ingat att göra med Glassicura nagelfil - men Glassicura är ett B2B produkt ockso,,,

/ Henrik

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2013-03-24, kl 19:42

mwahlin78

mwahlin78

Inlägg: 4

Hej...

Jag heter Mattias och kan hemsidor, web-shoppar och det mesta på webben samt layout och trycksaker. Jag har hjälpt kommuner och företag att marknadsföra produkter olika mässor och event mm.

Jag leter efter något kul och inressant för batt gärna hoppa in på den banan istället för min nuvarande fritidsledartjänst. Det skulle vara roligt att veta mera.

Kontakta mig gärna på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat