Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 3

1 2 3
Forum Webb & E-handel

Behöver hjälp med webbsidor!

Inlägg 11 av 21

2013-03-26, kl 15:20

designbywilliam

designbywilliam

Inlägg: 5

Hallå!

Generellt tar jag betalt per timme. Ett sätt att spara pengar på om man har ett nystartat företag med liten budget är att bygga upp en hemsida med hjälp av en färdig mall på modx, wordpress eller drupal. Även om du kan göra det själv, så är det bättre att låta en webdesigner/utvecklare hjälpa dig eftersom ingen mall brukar passa ett företag perfekt. Oftast måste man göra en massa justeringar + bildbearbeting för att få det att stämma.

Behöver du mer information eller tips är du välkommen att maila [email protected]

/w

www.williamastrom.se - Hemsidor och webbutveckling till ditt företag.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 21

2013-03-29, kl 10:28

aine

aine

Inlägg: 2

Hej Karoline!

Jag driver en liten webbyrå som skapar modern webb och smarta applikationer.
Vi är intresserade av att hjälpa dig. Skicka gärna lite mer info så kan vi diskutera vidare. Kika gärna in på vår webb bixue.se och se få en närmare presentation av oss och vad vi gjort.

Mvh Johan

Citat:

Ursprungligen postat av: Karro1009

Hej, jag heter Karoline och har ett antal inredningssidor som jag har kopplat till adsence. Jag skulle behöva lite stöd från någon kunnig person inom internet och html för lite småjobb/råd. Jag kommer framöver eventuellt även behöva hjälp med att starta upp några nya sidor och en webbbutik. Hör av dig om du är intresserad så berättar jag mer om mig själv och mina sidor. MVH Karro

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 21

2013-04-02, kl 19:55

gunka

gunka

Inlägg: 12

Citat:

Ursprungligen postat av: Karro1009

Hej, jag heter Karoline och har ett antal inredningssidor som jag har kopplat till adsence. Jag skulle behöva lite stöd från någon kunnig person inom internet och html för lite småjobb/råd. Jag kommer framöver eventuellt även behöva hjälp med att starta upp några nya sidor och en webbbutik. Hör av dig om du är intresserad så berättar jag mer om mig själv och mina sidor. MVH Karro



Hej Karoline, jag har en liten webbyrå som siktar in sig på enkla lösningar för småföretag. Titta gärna på min hemsida gunka.se, där finner du både exempel och referenser.

Ha det gott!

Gunilla Karlén
[email protected]
http://www.gunka.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 21

2013-04-05, kl 18:08

limetree

limetree

Inlägg: 12

Hejsan Karoline,
jag driver en kombinerad fotobyrå, reklambyrå och webbyrå. Har hållit på sedan -98 så jag kan alla delar utan och innan.

Skickar även kort lista på mina senaste arbeten.

Hör gärna av dig om det är av intresse.

Andreas H. Lind
***************************
LimeTree Production
Makes You Visible with Style
------- since 1998 --------
****************************
www.limetree.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 15 av 21

2013-04-05, kl 19:11

Karro1009

Karro1009

Inlägg: 27

Tack alla i denna tråd för era erbjudanden! Jag lutar åt att gå en kurs och lära mig själv faktiskt då jag har förstått att det inte behöver vara så svårt och det verkar lite dyrt att anlita en firma. Ditt förslag Jakobia var lite intressant, men jag ska fundera lite hur jag ska göra:) MVH /Karro

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 16 av 21

2013-04-23, kl 08:55

Framtidsfabriken

Framtidsfabriken

Inlägg: 54

Hej Caroline.

Jag är intresserad.

DU kommer i kontakt med mig via denna mail : [email protected]

Varma hälsningar
Lars
framtidsfabriken.se
[email protected]


Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 17 av 21

2013-04-24, kl 16:42

alpzee

alpzee

Inlägg: 2

Hej Karro - kolla gärna med oss också. berätta lite mer vad du behöver så kan vi hjälpa dig med allt. släng gärna ett mejl på [email protected] eller kolla på vårt hemsida alpzee.se

ha en trevlig dag! MVH Zeeshan

www.alpzee.se
facebook: https://www.facebook.com/AlpZeeWebSolution
twitter: @alpzee
skype: Alpzee_websolution

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 18 av 21

2013-04-24, kl 18:22

alpzee

alpzee

Inlägg: 2

Vi erbjuder professionella weblösningar. Kolla gärna på www.alpzee.se eller skicka ett mejl på [email protected] för mer information.

www.alpzee.se
facebook: https://www.facebook.com/AlpZeeWebSolution
twitter: @alpzee
skype: Alpzee_websolution

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 19 av 21

2013-05-21, kl 14:00

webbmaskinen

webbmaskinen

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av: khalo53

Hej,
jag är intresserad av att skapa en hemsida för mitt nya företag. Hur kan du hjälpa mig och vad kommer det kosta? Är det en gångs kostnad eller funkar det som abonnemang?



Kika gärna på webbmaskinen.se om du är intresserad av en billig och professionell hemsida till ditt företag.

Mvh
Tobias på Webbmaskinen

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 20 av 21

2013-05-28, kl 15:04

RobinHassel

RobinHassel

Inlägg: 3

Hej!

Jag driver Websoluto AB, en liten webbyrå i Göteborg.
Om du inte behöver hjälp med att bygga en hel hemsida så kan jag även erbjuda konsultation om det är vissa delar som du är osäker på. Kanske t.ex. att sökmotoroptimera dina sidor för att få fler besökare.

Kolla gärna in websoluto.se för att se vilka tjänster jag erbjuder.

Mvh
Robin

Websoluto AB erbjuder professionella hemsidor och webbsystem till bra priser.
www.websoluto.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 3

1 2 3