Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

VINNANDE POKERSPELARE SÖKER STEJK/INVESTERARE

Inlägg 1 av 2

2013-04-05, kl 17:40

ehdonki

ehdonki

Inlägg: 4

VINNANDE POKERSPELARE SÖKER STEJK/INVESTERARE

Hej.

Jag är en kille på 25 år som har sedan 17 åring spelat Online Poker samt Live poker vilket har visat sig i den längre perioden varit en mycket vinnande spel även för de låga nivåerna och resulterat i en månadsvinst på allt ifrån 10 - 50.000:- beroende på hur många timmar / dag jag spelat. Jag var då aktiv på ett nätverk kallat B2B / Entraction vilket tyvärr inte längre är aktivt och gjorde då valet att vända mig till Fulltiltpoker.com som är en Skattefri pokersida för svenska spelare.

Jag spelar Mtts´( Multi Table Tournaments ) och har tiderna 16.00 - 00.00 , 5 dagar i veckan.

Då jag var som mest aktive hadde jag på en 12 månads period en vinst på 74.000USD vilket är ungefärligt 500.000 på ett år. Men valde därefter och skaffa familj och lägga pengarna / tiden på annat.

Daglig registrering hamnar på ungefärligt 120 USD och alla spel analyseras tillsammans med dig som investerare .

Procential delning är månadsvis på 40% till mig och 60% till dig.

Investeringen som sökes är en summa på $1800 som ni insätter på ert skapade fulltilt konto vilket förstärker säkerheten för er genom att ni har full tillgång till historia, utbetalning , lösenord och mail.

( Kan vid önskemål börja vid lägre nivåer )

Skicka mig gärna ett PM här för vidare information och kontakt.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2013-04-15, kl 21:58

MrLind

MrLind

Inlägg: 12

Vad nickar du?

Så man kan kolla dina stats?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat