Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Partner sökes till hemsida

Inlägg 1 av 5

2013-04-03, kl 13:18

MrLifff

MrLifff

Inlägg: 1

Partner sökes till hemsida

Jag har en idé till en hemsida som jag tror kan generera mycket pengar men jag behöver någon som kan hjälpa mig med utvecklandet av hemsidan. Eventuella utgifter står jag för och vinsten delar vi på enligt överenskommelse. Om någon är intresserad så hör gärna av er.
Tack på förhand!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2013-04-03, kl 13:28

aa222kk

aa222kk

Inlägg: 3

Hej,
Vad är det för typ av verksamhet som hemsidan ska baseras på? Kan du ge ytterligare information om idén? Om du inte är benägen att skriva här kan du skicka info till min e-post som finns under min profil.

Vänligen - Ahmed Al Musawi

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2013-04-03, kl 20:35

perzzan

perzzan

Inlägg: 2

Jag är intresserad och är erfaren av byggande av e-commerce hemsidor.

emaila mig : [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2013-04-23, kl 08:59

Framtidsfabriken

Framtidsfabriken

Inlägg: 54

Hej.

Jag är intresserad...men jag vill veta (i stora drag) vad du tänker sälja.

Varma Hälsningar
Lars
www.framtidsfabriken.se
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2013-04-30, kl 00:43

Eldars

Eldars

Inlägg: 8

Citat:

Ursprungligen postat av: MrLifff

Jag har en idé till en hemsida som jag tror kan generera mycket pengar men jag behöver någon som kan hjälpa mig med utvecklandet av hemsidan. Eventuella utgifter står jag för och vinsten delar vi på enligt överenskommelse. Om någon är intresserad så hör gärna av er.
Tack på förhand!



Hej!
Har precis nyligen startat igång eget, och allt började rulla nu i helgen då vi ställt ut på mässa. Målgruppen är föräldrar och barn. Det ena är en produkt, det andra en sida som ska leva på annonser. Ta en titt och är det i de banorna du tänker kontakta mig för eventuellt samarbete. Jag har stora visioner, ambitioner och mål.

www.blinkandeskor.se
www.kalastorget.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat