Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Export & Import

Tillverkare av kläder

Inlägg 11 av 18

2012-05-09, kl 17:09

simonsodergren

simonsodergren

Inlägg: 2

Hej. Denna sida har vart inaktiv rätt länge, men tänkte kolla om det är någon som är aktiv ännu.
För jag och en kollega tänkte starta eget företag och vi letar tillverkare för skjortor och t-shirt först och främst.

Maila mig gärna på [email protected]

Mvh
Simon

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 18

2012-07-22, kl 23:32

4L80

4L80

Inlägg: 7

Citat:

Ursprungligen postat av: Medet

ja jag kan hjälpa er med det mesta bara ni tar och kontaktar mig...har bra kontakt med fabriker. tänk bara på att landet som ni ska importera ifrån inte är lång bort, det kostar. hälsningar medet 0709389253 el. [email protected]



Vi är intreserade av en fabrik på nära håll (europa)! Vi har mönster och modell på ett plagg som vi vill tillverka. Ungefärlig kostnad skulle vara intressant?

Mvh
Lovisa

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 18

2012-07-26, kl 18:23

webbshop

webbshop

Inlägg: 1

Vill puffa på tråden litegrann, är nämligen också ute efter fabriker och kontakter med grossister i ev asien . Allt är av intresse.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 18

2012-07-28, kl 12:19

indre

indre

Inlägg: 2

hej,
jag känner en bra fabrik i Litauen. kvalitet och priser är bra. jag kan hjälpa med leverans och kontakter. skriv i mitt mail vid intres.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 15 av 18

2012-09-06, kl 20:54

aliicia16

aliicia16

Inlägg: 1

Hej, jag skulle vilja börja sälja kläder samt accessoarer till en målgrupp ca 15-35 år. Vill importera från utlandet men vet inte riktigt hur jag ska komma i kontakt med exportörer/fabriker. Är det någon som vet? Alla svar är välkomna!

MVH
Alicia

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 16 av 18

2013-06-20, kl 23:57

Arja

Arja

Inlägg: 13

Hej
Jag är intresserad av att trycka tyger i bomullstrikå, i Litauen, har du kontakter? Med vänlig hälsning Arja

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 17 av 18

2013-06-25, kl 18:54

PeterK

PeterK

Inlägg: 397

Alem: Man skall ALDRIG besvara 7 år gamla trådar!!!!!!!!!!!! Inga trådar över 3 månader. Har du fabrik bra. Men skapa inte kaos genom att svara på gamla trådar. Fick frågeställaren inte tag i en fabrik 2006 så är han inte intresserad idag. Och fick han det så lär han inte leta ny fabrik nu.

Peter K

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 18 av 18

2013-07-02, kl 14:33

VilDav

VilDav

Inlägg: 6

Citat:

Ursprungligen postat av: Arja

Hej
Jag är intresserad av att trycka tyger i bomullstrikå, i Litauen, har du kontakter? Med vänlig hälsning Arja



Hej,
om ni letar efter tillverkare, leverantör eller produkter att importera från Litauen eller andra baltiska länder kontakta mig. Kanske jag kommer att hjälpa er. Vårt nya projekt kommer snart, projekt som kommer att hjälpa till företag och företagare att hitta varandra lättare med vår hjälp.

Mvh,
Vilius vijotrade

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Sida 2 av 2

1 2