Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Linnen med eget tryck ifrån kina ,söker kontakt.

Inlägg 1 av 10

2013-06-05, kl 11:53

rlh

rlh

Inlägg: 8

Linnen med eget tryck ifrån kina ,söker kontakt.

Hej har lite bråttom så skriver ett kort och slarvigt inlägg.

Har köpt en hel del från kina och det har alltid fungerat bra både större och mindre mängder.

Nu har jag designat ett eget tryck på ett linne som jag sedan lät en svensk firma trycka och skicka åt mig.

Jag har användt linnet på en festival och fick extremt mycket frågor var man kunde köpa ett sådant.

Därför söker jag en kontakt i kina som kan hjälpa mig att trycka min text som består av 2 olika färger och ett svart linne som bas.

Givetvis till ett bra pris annars investerar jag i en egen tryckpress likagärna.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 10

2013-06-10, kl 10:08

fredrikgronkvist

fredrikgronkvist

Inlägg: 18

Hej,

Hur många exemplar önskar ni köpa? Alternativet att köpa in en tryckpress är inte helt dumt, vilket också kan göras från Kina. Läs gjärna vår guide för import av små volymer från Kina;

http://scandinasian.se/importguiden/importera-mindre-volymer

MVH

Fredrik Grönkvist, ScandinAsian.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 10

2013-06-13, kl 08:04

rlh

rlh

Inlägg: 8

Hej tack för ditt svar. Jag var in på sidan men hittade dock inte något direkt svar på min fråga där. Utan jag antar att ni som företag vill att jag ska använda er utav eran tjänst.

Eftersom jag endast vill ta in ett antal linnen 50st kanske? Så undrar jag vad man skulle kunna köpa en egen tryckpress som lämpar sig för mitt ändamål och som går att köra via datorn så att säga.

Jag kan photoshop så det ska inte vara något problem.

Mvh

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 10

2013-06-13, kl 08:08

fredrikgronkvist

fredrikgronkvist

Inlägg: 18

Det kommer bli svårt, om inte omöjligt, att hitta en fabrik som kan trycka enbart 50 exemplar. Om det är en såpass låg kvantitet föreslår jag att ni besöker Aliexpress.com. Köp dock in ett provexemplar innan ni lägger en större order.

Fredrik Grönkvist, ScandinAsian.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 10

2013-06-13, kl 14:15

Profilewear

Profilewear

Inlägg: 5

Hej,

Har du redan plaggen som du vill trycka på eller vill du köpa in dessa med? Om du vill så kan vi på Swedish Profile Wear ge dig en offert på detta arbete. Vi säljer profilkläder och arbetskläder och har även eget tryckeri.

Om detta låter intressant så kan du alltid skicka ett PM och/eller titta närmare på vår hemsida: www.profilewear.se

Med Vänliga Hälsningar
Armando
Swedish Profile Wear

Vi kan kläder med tryck! https://profilewear.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 10

2013-06-13, kl 16:19

rlh

rlh

Inlägg: 8

Det beror helt på ,brukar inte löna sig att köpa i sverige om man sedan ska sälja dem i sverige igen. För att få någon vettig vinst så får dem inte kosta spec mycket. Vad skulle ni ta för att trycka utan tröjor respektive med tröjor ?

Det är 2st skrikiga färger Limegrön och "Knallrosa" som ska tryckas på svart bakgrund. Linnen inte t-shirt.

Mvh

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 10

2013-06-13, kl 16:54

Profilewear

Profilewear

Inlägg: 5

Hej,

Jag skickar över ett PM.

Vi kan kläder med tryck! https://profilewear.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 10

2013-07-09, kl 09:25

ekoa

ekoa

Inlägg: 3

Hi, Jag heter Erik Zhang och jobbar i Guangzhou Kina. Om du behöver hjälpa, du kan kontakta mig.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 10

2013-07-09, kl 12:19

rlh

rlh

Inlägg: 8

Hej maila mig gärna på [email protected] så kan vi diskutera därifrån.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 10

2013-07-25, kl 21:52

PeterK

PeterK

Inlägg: 397

Du måste upp i minst 1000 ex för att få riktigt bra pris och kvalitet från utlandet. Men OK-priser från runt 250 per tryck.

Rent tekniskt är frågan att plaggens egenskaper och tryckerimetoden och färgerna måste matcha varandra annars blir det fel, fult, osv. Därför måste du veta vad du frågar efter eller annars ta hjälp av någon som kan.

Man kan trycka digitalt i små mängder men dyrt per styck, och se upp med om Limegrön och knallrosa kommer ut med rätt nyans.

Peter K

Inläggets betyg
Svara Svara med citat