Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Hjälp med hemsida

Inlägg 1 av 5

2013-06-23, kl 01:18

Jimmie24

Jimmie24

Inlägg: 1

Hjälp med hemsida

Hej!

Jag har en affärsidé och har skaffat mig ett domännamn samt påbörjat en hemsida i wordpress, jag känner dock att jag inte riktigt har kunskapen att göra sidan så som den borde vara så jag undrar därför ifall någon skulle vilja gå ihop med mig som en "partner"

Jag har ont om pengar i dagsläget men ifall sidan/företaget går som det ska så är en betalning fullt möjlig, jag vet att detta låter som en ganska dålig deal men kom gärna med förslag om hur detta skulle kunna genomföras.

Alltså söker jag en person som är kunnig på wordpress och har lite tid över för ett projekt.

Skriv gärna ett privat meddelande till mig.

Hälsningar
Jimmie

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2013-06-24, kl 11:09

engvallnils

engvallnils

Inlägg: 18

Hej! Jag driver den uppsalabaserade webbyrån Wasabi Web - Vi har ett kommande projekt för start-ups som skulle kunna vara något för dig. Kontakta mig på [email protected] eller maila oss på info mailen på wasabiweb.se så kan vi prata mer.

Allt gott! // Nils

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2013-07-31, kl 00:04

Lindaujohansson

Lindaujohansson

Inlägg: 12

Hej,
Spännande tider för dig låter det som! Kul!

Hade jag varit du så hade jag hittat en bra resurs på Freelancer.
Eller vänt mig till någon skola där de kan göra din sida som projekt.

Eller ännu hellre, lär dig wordpress själv, det är faktiskt ganska enkelt och du hittar massor av instruktioner på tex Youtube.
Se till att ladda ned en enkel mall så är du igång direkt. Köp alla bilder från tex Shutterstock.

Lycka till!!!

Linda U Johansson - EntreprenörsCoach
www.lindaujohansson.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2013-08-06, kl 22:12

Dansoft

Dansoft

Inlägg: 21

Hej

Om du söker en webbdesigner så skicka mig ett PM så kan jag förmedla en och billig webbdesigner.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2013-08-08, kl 00:10

Iqrasys

Iqrasys

Inlägg: 6

Hej!
Jag hjälper dig gärna, och guidar dig hur du ska göra. Som sakt WordPress är ganska enkelt. Men ibland kan man behöva lite hjälp för att komma igång.

Maila mig på [email protected] så hjälper jag dig utan kostnad.

Hälsningar raju
Www.iqrasys.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat