Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Köp in dig i ett redan växande & aktivt företag!

Inlägg 1 av 3

2013-08-10, kl 22:10

HandlaBilligare

HandlaBilligare

Inlägg: 3

Köp in dig i ett redan växande & aktivt företag!

Hej!

Har länge gått i tankarna om att starta upp eget företag och gjorde slag i saken för nån månad sen.
Startade upp en facebook-sida, först med några få kunder, sen utlyste jag lite tävlingar för mina redan existerande kunder. Så på Tisdag firar jag en månad med en aktiv facebook-sida som ökar för varje dag som går. Som ni förstår går det väldigt bra och det har gått sjukt snabbt då jag knappt hinner med allt jag ska idag. Så jag själv skulle inte klara av många fler kunder på egen hand.

Min vision för företaget när jag startade var att man skulle kunna hitta allting man ville till bra priser, fattig som rik, då jag anser att alla ska kunna handla det man vill.
Dessutom tycker jag man får bättre kontakt med kunderna via facebook då man alltid pratar om beställningarna och får kunderna att känna sig säkra då jag för tillfället importerar allt efter kundernas beställningar. Och har väldigt många ordrar trots att jag tar förskottsbetalning. I dagsläget, bara efter en månad ligger jag på nästan 60 ordrar, men än är där dagar kvar av denna månaden.
Jag har över 1300 likes på min sida och det ökar som sagt för var dag som går..
Jag har dessutom ex antal säljare som ska komma igång nu inom kort, med en provisionsbaserad lön på 20%.

Så vissa dagar känner jag bara allmän panik, jag har nu beställt ett SUF-bolag, där jag bara ska skicka in papperna och få certifikat & org.nr.

Mitt företagsnamn i Sverige kommer vara "Handla Billigare", vilket lockar väldigt mycket folk bara genom namnet.

Är ni intresserade så mejla mig, kolla in min facebooksida http://www.facebook.com/HandlaBilligare och ge mig en ansökan, med vem du är, vad du har för erfarenheter och vad du kan tillföra företaget!

Och för er som är duktiga på att värdera företag får jättegärna mejla mig och berätta vad jag kan ta för att någon köper in sig i företaget.

Tack på förhand!

Handla Billigare

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2013-08-12, kl 19:48

SeanCarter

SeanCarter

Inlägg: 9

Har du någon hemsida man kan besöka ? eller kör du endast via facebook ?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2013-09-06, kl 15:27

HandlaBilligare

HandlaBilligare

Inlägg: 3

All försäljning sker i dagsläget antingen via mina säljare eller via facebook, alldeles riktigt. Tanken är dock att utöka så vi skaffar en e-butik inom en snar framtid. Men även detta är ju en kostnadsfråga.

Handla Billigare

Inläggets betyg
Svara Svara med citat